آشنایی با مراکز خرید پنانگ مالزی

توریست مالزی – پنانگ شهری در جنوب غربی مالزی است که از یک قسمت اصلی و یک جزیره (با مرکزیت جرج تاون) تشکیل شده. این شهر در مالزی به...
توریست مالزی – پنانگ شهری در جنوب غربی مالزی است که از یک قسمت اصلی و یک جزیره (با مرکزیت جرج تاون) تشکیل شده. این شهر در مالزی به بهشت غذا معروف است اما آنچه باعث شده تا نام آن برای جهانیان آشنا باشد، مراکز خرید پنانگ است. مکان هایی که فارغ از کاربری مهم خرید، مراکز دیدنی و تفریحی جالبی مثل: اتاق های پازل، موزه و غیره دارند. اگرچه معمولا تصور ما از خرید در این شهر، دستفروش های آن را در ذهنمان تداعی می کند، اما این مناطق تنها یکی از مراکز خرید ارزان پنانگ به حساب می آیند. این درحالی است که این شهر به داشتن بهترین مراکز خرید مالزی معروف است.

گرنی پاراگون | Gurney Paragon



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گرنی پاراگون یکی از بهترین مراکز خرید مالزی است. ساختمان نُه طبقه‌ی این مرکز خرید موازی ساحل قرار گرفته و در معماری آن از سبک های مختلف الهام گرفته شده است. در این مجموعه حدود ۴۰ مغازه‌ی مخصوص مد وجود دارد که در طبقات اول و دوم واقع شده اند. علاوه‌بر این، اگر دوست داشته باشید نهار یا شام را در همین مجموعه صرف کنید، دستتان برای انتخاب بهترین رستوران های گرنی پاراگون از میان ۳۰ رستوران آن کاملا باز است! آنچه این بنا را متمایز می کند، این حقیقت است که گرنی پاراگون تا پیش از ۱۹۲۵ در نزدیکی یک کلیسا قرار داشت که پس از آن نیز این کلیسا به جزیی از این مرکز خرید درآمده است.
محدوده: جاده‌ی گرنی
آدرس: ۱۶۳ C & D, Persiaran Gurney, Georgetown
ساعات خرید: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید خیابان اول



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درست از میان مسیر پنانگ به میدان تایمز، مرکز خرید عظیم -که یک ساختمان هفت طبقه در خیابان اول است- قرار گرفته. در این ساختمان می توانید شعبه هایی از برندهای بسیار معروفی مانند: H&M، Cotton On، Coach و Sketchersرا پیدا کنید. با این وجود مرکز خرید خیابان اول تنها به دلیل مغازه هایش پربازدید نشده است؛ بلکه فضای داخلی آن نیز افراد بسیاری را به این ساختمان می کشاند. سینمایی با هشت صفحه‌ی نمایش، سالن بولینگ، کافی نت و سرگرمی های جالب دیگر، بازدیدکنندگان و مشتریان مرکز خرید را تا ساعات زیادی به خود مشغول می کنند.
محدوده: جرج تاون
آدرس: Jalan Magazine, Georgetown, 10300 Georgetown
ساعات کار این مجموعه: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

گرنی پلازا



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گرنی پلازا یکی از بهترین مراکز خرید پنانگ است که ۳۸۰ مغازه را در خود جای داده. علاوه‌بر این، سینمایی با ۱۲ صفحه نمایش طلایی و سوپرمارکتی با سردخانه‌های ویژه -برای نگهداری مواد غذایی- از امکانات ویژه‌ی این مرکز خرید مالزی است. در این ساختمان نُه طبقه، می توانید انواع پوشاک از برندهای بزرگی مانند: Coach ،Fossil و Versace پیدا کنید. همچنین، در این مرکز خرید حدود ۶۰ رستوران وجود دارد تا شما به راحتی به انواع غذاها دسترسی داشته باشید.
آدرس: Persiaran Gurney, 10250 Georgetown
ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید کوینزبِی | Queensbay



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کوینزبِی، بزرگترین مرکز خرید پنانگ است که در نزدیکی فرودگاه بایان لِپاس (Bayan Lepas) قرار گرفته. مرکز خرید کوینزبِی، ۲٫۵ میلیون فوت مربع وسعت دارد و شامل ۵۰۰ مغازه است. در این ساختمان پنج طبقه، می توانید شعبه هایی از برندهای مانگو، گَپ و غیره پیدا کنید. همچنین، بخش هایی از این مرکز خرید به تفریحات مختلفی برای گذراندن اوقات فراغت اختصاص یافته است که از آن جمله می توان به سینمایی با ۸ صفحه نمایش و انواع بازی ها اشاره کرد.
آدرس: ۱۰۰, Persiaran Bayan Indah, Queens Bay, 14300 Bayan Lepas
ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید استریتس کوای | Straits Quay



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مرکز خرید شامل دو طبقه است و تعداد زیادی از بوتیک های محلی را در خود جای داده. هرچند که در این مرکز خرید برندهای مختلفی وجود دارند اما شهرت مرکز خرید Straits Quay از یک طرف به خاطر رستوران ها و کافه های آن است و از طرف دیگر، وجود مرکز هنرهای نمایشی پنانگ. گذشته از همه‌ این ها، بازدیدکنندگان می توانند یکی از شعبه های محبوب اسپا را هم در این ساختمان پیدا کنند.
محدوده: تانجونگ تُکُنگ
آدرس: ۳F-G-1 Straits Quay, Jalan Seri Tanjung Pinang, Tanjung Tokon
ساعات کار: ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

مرکز خرید Prangin 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کُمتار، معرف شهر پنانگ به حساب می آید. یکی از نمادهایی که به آسانی از هر طرف شهر قابل رویت است و مسافران معمولا از طریق آن متوجه می شوند که در کدام قسمت شهر قرار دارند. این مرکز خرید ده ها مغازه را در خود جای داده و با فضایی محلی بهترین موقعیت را برای استفاده از تخفیف های مختلف فراهم آورده است. در کُمتار که یکی از بهترین مراکز خرید پنانگ به حساب می آید، مغازه های فروش محصولات دیجیتال نیز وجود دارد. بنابراین، می توانید در این قسمت انواع گوشی های موبایل، کامپیوتر، تبلت و غیره را پیدا کنید. این ساختمان ۶۵ طبقه به منظره‌ی بی نظیرش مشهور است و در فضایی که در طبقه‌ی ۵۸ ام قرار دارد می توان جزیره را به خوبی مشاهده کرد.
محدوده: جرج تاون
آدرس: PRANGIN MALL, NO:33-G-50, Jalan Dr Lim Chwee Leong, 10100 George Town, Pulau Pinang
ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید پنانگ پلازا penang plaza



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید جرج تاون، پنانگ پلازا است که در حومه‌ی شهر واقع شده و همواره بسیاری از مردم محلی را به خود جذب می کند. علاقمندان به کتاب، در طبقه‌ی دوم این ساختمان می توانند با قیمت های مناسب کتاب های مورد علاقه‌ی خود را تهیه کنند.
محدوده: جرج تاون
آدرس: ۱۲۶, Jalan Burma, Pulau Pinang
ساعات کار: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

مرکز خرید تایمز اسکوئر در پنانگ میدان تایمز



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میدان تایمز پنانگ، ترکیبی از یک مرکز خرید، برج مسکونی و فضای اداری است. این میدان به فاصله‌ی یک کیلومتری از کُمتار و در مرکز جلال داتو کِرمات قرار گرفته. تمام سه طبقه فضای داخلی آن را نیز بوتیک های لباس، سالن های ناخن، فروشگاه های لوازم الکترونیک، سالن های زیبایی پر کرده اند.

منبع: الی گشت

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج − 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!