آمادگی کامل فرودگاه‌های کشور برای موج جدید بارش و سرما

توریست مالزی – شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جدیدی از سرما و بارش به ایران فرودگاه‌ها در آماده‌باش کامل به...

توریست مالزی – شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جدیدی از سرما و بارش به ایران فرودگاه‌ها در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.





به گزارش ایسنا، طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته احتمالا در ساعات آینده بسیاری از مناطق کشور با بارش‌های زمستانی روبه‌رو خواهند شد که این موضوع با توجه به اتفاقاتی که در روزهای قبل برای برخی از فرودگاه‌های ایران افتاد نگرانی‌هایی را برای مسافران به وجود آورده است.


در این زمینه شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده که تمام امکانات موجود برای مدیریت پروازها فراهم است و جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

فرودگاه مهرآباد تهران به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه ایران نیز از آماده‌باش کامل امکانات زمستانی این فرودگاه برای مدیریت پروازها خبر داده و اعلام کرده است که تیم زمستانی این فرودگاه به طور کامل در آماده‌باش به سر می‌برد.


هرچند هنوز هیچ مشکلی در فرآیند پروازی فرودگاه‌ها ایجاد نشده اما مسافران می‌توانند شرایط دقیق زمان پرواز خود را از اطلاعات فرودگاه‌های مبدا و مقصد خود دریافت کند.


پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!