احداث دانشکده اسلامی در مالزی

توریست مالزی – موسسه صندوق رفاه اسلامی مالزی با مدیریت مسجد شهر کوتاکینابالو برای احداث دانشکده اسلامی یاداشت همکاری را امضا کرد. به گزارش شبستان به نقل از الالوکه،...
توریست مالزی – موسسه صندوق رفاه اسلامی مالزی با مدیریت مسجد شهر کوتاکینابالو برای احداث دانشکده اسلامی یاداشت همکاری را امضا کرد.
به گزارش شبستان به نقل از الالوکه، مدیریت مسجد شهر «کوتا کینابالو» یاداشت تفاهم و همکاری را با موسسه صندوق رفاه اسلامی مالزی برای احداث دانشکده اسلامی در شهر کوتا کینابالو مرکز ایالت صباح در مالزی خاوری امضا کرد.
«داتوک عبدالجمال» مدیر این مسجد گفت: احداث دانشکده اسلامی جدید با برنامه توسعه این مسجد به منظور سود رساندن به جامعه اسلامی همخوانی دارد.
عبدالجمال افزود: مسجد شهر کوتا کینابالو مشتمل بر پنج موسسه( مهد کودک، مدرسه ابتدایی اسلامی، مدرسه حفظ قرآن کریم و دو مدرسه دیگر) است.
قرار است که دانشکده اسلامی جدید برای تقویت و تحکیم آموزش اسلامی و ترویج دانش و فرهنگ در شهر کوتا کینابالو فعالیت کند.
در همین حال، نماینده موسسه صندوق رفاه اسلامی مالزی گفت: یاداشت تفاهم با مسجد کوتاکینابالو به منظور گسترش و ترویج آموزش اسلامی امضا شد. زیرا این صندوق از زمان تاسیسش در سال ۲۰۱۴ میلادی به این مسئله توجه ویژه داشته است.
وی افزود: صندوق رفاه اسلامی مالزی برای توسعه اجتماعی مسلمانان و توسعه اقتصادی جوانان و حمایت از آنها در عرصه های مختلف تلاش می کند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!