اینستاگرام آیکن اختصاصی IGTV را حذف می‌کند

توریست مالزی – زمانی که اینستاگرام از IGTV رونمایی کرد، انتظار داشت تا با ویدیوهای طولانی‌تر مخاطبین را برای زمان بیشتری در برنامه خود نگه دارد، اما اوضاع بر...
توریست مالزی – زمانی که اینستاگرام از IGTV رونمایی کرد، انتظار داشت تا با ویدیوهای طولانی‌تر مخاطبین را برای زمان بیشتری در برنامه خود نگه دارد، اما اوضاع بر خلاف انتظار این شبکه اجتماعی پیش رفت و کمتر کسی حداقل از بخش اختصاصی آن استفاده کرد. از همین رو این کمپانی فیسبوک عنوان کرده که آیکن اختصاصی آن را از برنامه اصلی حذف می‌کند.

به گزارش دی جی آتو – بر اساس گفته‌های سخنگوی فیسبوک، افراد خیلی کمی به صورت مستقیم وارد بخش IGTV می‌شوند و اکثرا ترجیح می‌دهند ویدیو‌های این بخش را داخل فید اصلی، تب اکسپلور، پروفایل شخص مورد نظر یا حتی داخل خود برنامه اختصاصی IGTV مشاهده کنند. البته این اولین بار نیست که نگرانی‌ها در رابطه با این بخش بحث‌برانگیز اینستاگرام ابراز می‌شود.

زمانی که این شبکه اجتماعی برای اولین بار از IGTV رونمایی کرد، کاربران تنها می‌توانستند ویدیو‌های عمودی را منتشر کنند. از آن بدتر این که اگر شخصی می‌خواست ویدیویی در این بخش بگذارد، مجبور بود حتما از برنامه خود IGTV اقدام کرده و مانند دیگر ویدیو‌ها نمی‌توانست از طریق خود برنامه اصلی آپلود کند. با این حال اینستاگرام از مواضع اولیه خود کوتاه آمد و به کاربران اجازه داد تا ویدیو‌های افقی منتشر کنند و از آن بهتر می‌توان این ویدیوها را از طریق خود برنامه اصلی نیز آپلود کنند.

سخنگوی فیسبوک نگفته است چرا استفاده از بخش اختصاصی IGTV در اینستاگرام پایین بود، ولی احتمال می‌رود یکی از دلایل آن استفاده ساده‌تر عموم از این برنامه باشد. اکثر کاربران اینستاگرام را به عنوان جایی برای به اشتراک گذاری بخش‌هایی از زندگی خود و باخبر شدن از دوستانشان می‌بینند و کمتر پیش می‌آید کسی بخواهد ویدیوی ۵ دقیقه‌ای را در این برنامه مشاهده کند.

این نکته را هم حساب کنید که درآمدزایی از طریق IGTV وجود ندارد و بسیاری از تولید کنندگان محتوا به سمت یوتیوب می‌روند. همچنین کاربران هم ترجیح می‌دهند ویدیو‌های طولانی‌تر را در یوتیوب ببینند. با این حال این اقدام اینستاگرام در راستای ساده‌سازی برنامه خود بسیار پسندیده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

نوزده − 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!