برای مقابله با کرونا تمیز کردن تلفن ها از ماسک زدن مهم تر است

توریست مالزی – وزارت بهداشت سنگاپور اعلام کرد که تمیز کردن تلفن های همراه مشترکان به مراتب مهمتر از ماسک زدن در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است....
توریست مالزی – وزارت بهداشت سنگاپور اعلام کرد که تمیز کردن تلفن های همراه مشترکان به مراتب مهمتر از ماسک زدن در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری چانل از منطقه جنوب شرق آسیا، تلفن های همراه به دلیل تماس با دهان و بینی و چشمان فرد می تواند انتقال دهنده ویروس کرونا باشد. این وزارتخانه خاطر نشان کرده که این وسیله هوشمند می تواند بزرگترین ناقل بیماری کرونا باشد و دارندگان این تلفن ها باید آنها را پاکیزه نگهدارند.

وزارت بهداشت سنگاپور تصریح کرده که تلفن های همراه کثیف ترین وسایلی هستند که ما در روز با آنها کار می کنیم و تمیز کردن این تلفن ها و شستن دست ها به مراتب از ماسک زدن با اهمیت تر است.

در این گزارش تاکید شده، افرادی که در موقع بیرون رفتن از منزل یا محل کار ماسک ندارند، باید در صورت ارتباط نزدیک با دیگران فورا با پارچه و یا تکه لباس و یا دستمال کاغذی بینی و دهان خود را بپوشانند، زیرا ناقلان این بیماری ممکن است در روزهای اول علایم آن را نشان ندهند.

“همه باید تمام وسایلی را که با آنها بیشتر ارتباط دارند، پاکیزه نگهداشته و بشویند، این وسایل خطرناکترین ناقلان ویروس کرونا هستند.” تحقیقات انجام شده نشان می دهد که شستن دست ها و پاک و ضدعفونی کردن تلفن های همراه مهمترین اقدامات برای کشتن میکرب و ویروس است.

کمیسیون بهداشت ملی چین روز پنجشنبه اعلام کرد که شمار فوتی های ویروس کرونا به یکهزار و ۳۶۹ نفر و شمار مبتلایان به این ویروس نیز به ۶۰ هزار و ۳۷۶ نفر رسیده است که ۵۹ هزار و ۸۰۴ نفر از آنها در چین هستند و در این میان ۵ هزار و ۹۴۵ نفر درمان شده اند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

یازده + نوزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!