برنامه خوشمزه مک دونالد برای مشتریانی که پلاستیک نمی خواهند

توریست مالزی – این روزها مک دونالد برای حفاظت از محیط زیست یک طرح جالب را آغاز کرده است. طرحی که البته برای موفقیت به همیاری و همکاری کاربران...
توریست مالزی – این روزها مک دونالد برای حفاظت از محیط زیست یک طرح جالب را آغاز کرده است. طرحی که البته برای موفقیت به همیاری و همکاری کاربران نیاز دارد.
به گزارش انتخاب، اگر خریداران و مشتریان محصولات مختلف رستوران های زنجیره ای مک دونالد، اپلیکیشن حفاظت از محیط زیست را دانلود و طرح مک دونالد برای مبارزه با مصرف پلاستیک را بپذیرند، می توانند یک چیزبرگر رایگان دریافت کنند.
مدت ها است که شعبه های مختلف مک دونالد برای حفاظت از محیط زیست برنامه ریزی می کنند و اکنون این برنامه قصد دارد مشتریان را با طبیعت آشتی دهد. بر اساس این طرح مشتریان دیگر هیچ نوع ظرف، قاشق و چنگال، لیوان یا بسته بندی های پلاستیکی دریافت نمی کنند.
تمامی بسته بندی ها کاغذی خواهد بود و گرچه این کار نیز از دید برخی آسیب زننده به طبیعت است اما به نظر سالم تر از روش استفاده از پلاستیک می رسد. مشتریان بیرون از رستورانی که خانه هایشان در شعاع نزدیک به رستوران باشد می توانند با حذف درخواست دریافت غذا در پلاستیک یک امتیاز دریافت کنند.
البته این طرح در کنار طرفداران منتقدانی دارد و حتی برخی مشتریان با داد و فریاد خواستار پلاستیک برای حمل غذاهای خود شده اند. با این وجود به نظر می رسد مک دونالد قصد ندارد از مواضع خود کوتاه بیاید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

7 − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!