بهترین جا برای فراگیری ورزش‌های آبی در مالزی

توریست مالزی- در جزیره پنانگ، یک مجموعه ورزش‌های آبی در کنار ساحل روبه روی هتل شانگریلا به نام ایست ویند واتراسپورت قرار دارد که مجموعه کاملی از فعالیت‌های ساحلی...
توریست مالزی- در جزیره پنانگ، یک مجموعه ورزش‌های آبی در کنار ساحل روبه روی هتل شانگریلا به نام ایست ویند واتراسپورت قرار دارد که مجموعه کاملی از فعالیت‌های ساحلی مختلف از جمله قایق سواری با قایق های بادبانی، پارویی، بادی، موتوری، غواصی، اسکی روی آب و موج سواری فراهم آورده است.



حرفه‌ای بودن و اولویت امنیت مواردی است که ایست ویند واتراسپورت را از مجموعه های دیگر متمایز می کند. این مجموعه از بهترین و کارآزموده‌ترین‌ها برای آرام کردن مشتریانی که برای اولین بار به ورزش‌های آبی مانند غواصی می‌پردازند، وجود دارد.

این مجموعه ورزشی در سال ۲۰۰۶ افتتاح شده است. برای کسانی که با سرگرمی های آرامتر شاد هستند، اجاره قایق‌های بادی موزی شکل امکان پذیر است. همچنین می توان جت اسکی، موج سواری با کایت و چترسواری بر روی دریا را امتحان کنید.

چتر سواری انفرادی ارزان تر است، اما شما همچنین می توانید یک همراه نیز داشته باشید و از مناظر با آرامش و بدون استرس لذت ببرید.

Location: between Shangri La Rasa Sayang Resort & Spa and Shangri La Golden Sands Resort, Jalan Batu Ferringhi


Tel: +604 886 1911 (Shangri La Golden Sands Resort)


پاسخی ارسال کنید

*

*

6 + پانزده =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!