بهترین مکان‌ها برای تماشای آتش بازی شب سال نو

توریست مالزی – تماشای آتش بازی شب سال نو یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های جشن شب آخر سال است و همه تلاش می‌کنند تا در محلی قرار داشته باشند...
توریست مالزی – تماشای آتش بازی شب سال نو یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های جشن شب آخر سال است و همه تلاش می‌کنند تا در محلی قرار داشته باشند که بهترین منظره را از این آتش بازی‌های زیبا تماشا کنند.

در این مطب به نقل از سایت تایم آوت کوالالامپور بهترین مکان ها برای تماشای آتش بازی شب سال نو را معرفی می کنیم.

پارک KLCC

این پارک یکی از مکان های محبوب و اصلی برای تماشای جشن و آتش بازی شب سال نو است. فضای باز این پارک سبب می‌شود تا افراد دید کاملا واضح و روشنی از نمایش آتش بازی داشته باشد. از آنجایی که در حوالی نیمه شب جمعیت بسیار زیادی در این پارک جمع می‌شوند بهتر است چند ساعت زودتر در محل این پارک حاضر شوید تا بتوانید مکان مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

پارک تیتیوانگسا

اگرچه قرار است این پارک با شروع سال جدید برای مدت دو سال تعطیل شود اما همچنان می‌توانید شب سال نو را در آنجا جشن بگیرید. این پارک یکی از بهترین مکان‌ها برای دیدن نمایش ده دقیقه‌ای آتش بازی شب سال نو به شمار می رود.

بوکیت بینتانگ

توریستی ترین خیابان کوالالامپور جایی است که در شب سال نو مملو از جمعیت می‌شود و مردم فارغ از رنگ و نژاد آغاز سال نوی میلادی را جشن می گیرند.

بوکیت پرمای در چراس

از زمانی که منطقه Lookout Point امپنگ (درهولو لانگات) تعطیل شده است، این مکان جدید که به آن لقب “گنتینگ کوچک” را داده اند به محل محبوبی برای تماشای مستقیم آتش بازی تبدیل شده است. از آنجایی که بوکیت پرمای یک منطقه مسکونی است تعجب نکنید اگر افرادی را دیدید که با لباس های راحتی در حال جشن و شادی هستند!

خیابان بوکیت پانتای در بنگسر

پیدا کردن پارکینگ در این محل کمی مشکل است بنابراین شاید شما مجبور شوید پیاده به سمت پایین خیابان منتهی به برج های پانتای بروید تا بتوانید آتش بازی ها را تماشا کنید.

بوکیت تونکو

این محله اشرافی و بالای شهر، یکی از تپه های معروف برای دیدن آتش بازی شب سال نوست و از بالای آن میتوان منظره زیبای افق شهر را به خوبی مشاهده کرد.

مرکز خرید The Curve

آتش بازی شب سال نو در کنار این مرکز خرید بسیار تماشایی است و بدون شک تجربه بسیار دلنشینی را برای شما به همراه خواهد داشت.

دسا پارک سیتی

برای داشتن یک جای مناسب برای تماشای آتش بازی زیبای شب سال نو باید اندکی زودتر خود را به این پارک برسانید زیرا بسیار شلوغ خواهد بود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

11 + 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!