تحسین و تقدیر باشگاه آ اس رم از یک پرستار ایرانی دیگر

توریست مالزی – باشگاه آ اس رم بار دیگر به تحسین یکی از اعضای کادر درمانی ایران در مبارزه با کرونا پرداخت! به گزارش اسپوتنیک، پس از شیوع گسترده...
توریست مالزی – باشگاه آ اس رم بار دیگر به تحسین یکی از اعضای کادر درمانی ایران در مبارزه با کرونا پرداخت!

به گزارش اسپوتنیک، پس از شیوع گسترده ویروس کرونا، باشگاه آ اس رم در زمینه حمایت از کادر درمان کشورهای مختلف بسیار فعال عمل کرده است. این باشگاه توسط توئیتر رسمی خود کمپینی راه انداخته است و به طور رسمی از پرستاران و پزشکان فداکار که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تقدیر و تشکر بعمل می آید.

گفته شده است که تاکنون بیش از ۵۰ نفر از اعضای کادر درمان که ۷ نفر آن ایرانی بوده اند، مورد تقدیر توئیتر رسمی باشگاه آ اس رم قرار گرفته اند. در جدیدترین توئیتی که این باشگاه در مورد حمایت از کادر درمانی قرار داده است، توحید سلیمانی پرستار ایرانی بیمارستان مسیح دانشوری را قهرمان نامیده و از او تقدیر کرده است.

در توئیت این باشگاه ایتالیایی نوشته شده است که توحید سلیمانی یکی از پرستاران بیمارستان مسیح دانشوری تهران است. این تصویر گویای خستگی توحید در روز‌های اولیه و پرفشار شیوع کووید۱۹ در ایران می‌باشد. او بحران ویروس کرونا را به خوبی لمس کرده است.

توحید سلیمانی نیز در جواب این باشگاه نوشته است که حس خوبی است که عکس تو توسط تیمی به اشتراک گذاشته شود که طرفدار آن هستی و عاشق بازیکن آن فرانچسکو توتی باشی. آرزوی من این است که روزی کرونا تمام شود و بتوانم فوتبال رم را در ورزشگاه ببینم.

بسیاری از کاربران با تحسین توحید سلیمانی او را نه تنها قهرمان بلکه افتخار ایران نامیدند. به گفته بسیاری از کاربران بسیار خوشحال هستند که همچین کادر درمانی در ایران وجود دارد که مورد توجه رسانه ها و باشگاه های خارجی است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

شانزده − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!