تربیت دانشجو در مقاطع دکتری و بالاتر با همکاری دانشگاه برلین

توریست مالزی- معاون پژوهشی دانشگاه لرستان از تربیت دانشجو در مقاطع دکتری و بالاتر با همکاری دانشگاه لرستان و برلین خبرداد. دکتر محمد فیضیان اظهار کرد: دانشگاه لرستان تفاهم‌نامه‌ای با...
توریست مالزی- معاون پژوهشی دانشگاه لرستان از تربیت دانشجو در مقاطع دکتری و بالاتر با همکاری دانشگاه لرستان و برلین خبرداد. دکتر محمد فیضیان اظهار کرد: دانشگاه لرستان تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه برلین برای تربیت دانشجوی مشترک در مقاطع دکتری و پسادکتری(پست دکترا) امضا کرده است.

وی با بیان اینکه براساس تفاهم‌نامه مذکور دانشجویانی از دانشگاه لرستان به برلین و دانشجویانی از دانشگاه برلین به لرستان می‌آیند، ادامه داد: مدت اقامت هر یک از دانشجویان در مقطع دکتری دو سال و در پسادکتری یک سال درنظر گرفته شده است.

فیضیان با بیان اینکه دانشگاه برلین در بحث نانو و شیمی با دانشگاه لرستان همکاری می‌کند، افزود: در حال حاضر دو دانشجوی خانم در مقطع پسادکتری در این دانشگاه مشغول تحصیل بوده که برای کارهای تحقیقاتی به آنها حق‌الزحمه ‎ ای(بیشاز یک میلیون تومان) پرداخت می‌کنیم و چنانچه مراحلی از کارشان توسط استاد مربوط تائید شود به دانشگاه برلین اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مدت اقامت دانشجویان آلمانی به دانشگاه لرستان باید همه زیرساخت‌های لازم برای آنها فراهم شود، یادآور شد: این تفاهم‌ نامه نتیجه چهار سال تلاش دانشگاه لرستان بوده است.

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان تصریح کرد: قطعاً این مراودات در تبادل دانش علمی و فنی با نوع تحقیقاتی که انجام می‌شود مؤثر خواهد بود و دانشجویان ما با تحقیقات سایر کشورها آشنا می‌شوند. وی گفت: پیگیر  هستیم تا از طریق دانشگاه مونیخ، دانشجویان رشته مکانیک حمایت شوند.

منبع: ایسنا

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!