ترس از کروناویروس، کشنده‌تر است

توریست مالزی – پیام نخست وزیر سنگاپور پس از هجوم مردم به فروشگاه‌ها نخست وزیر سنگاپور در پی هجوم مردم به فروشگاه‌ها و نگرانی از شیوع کروناویروس گفت: ترس...
توریست مالزی – پیام نخست وزیر سنگاپور پس از هجوم مردم به فروشگاه‌ها

نخست وزیر سنگاپور در پی هجوم مردم به فروشگاه‌ها و نگرانی از شیوع کروناویروس گفت: ترس و نگرانی می‌تواند از کروناویروس آسیب زننده‌تر باشد.

به گزارش ایسنا، نخست وزیر سنگاپور یک روز پس از اعلام وضعیت هشدار و هجوم مردم به فروشگاه‌ها برای خرید مواد غذایی اظهار کرد: ترس و نگرانی بیش از اندازه می‌تواند از شیوع کروناویروس آسیب‌زننده‌تر باشد.

مقامات سنگاپور همچون شیوع بیماری سارس در سال ۲۰۰۳ و آنفلوآنزای H۱N۱ در سال ۲۰۰۹ وضعیت هشدار اعلام کردند که این هشدار به این معنی است که این ویروس می‌تواند خطرناک باشد و به راحتی بین افراد منتقل شود.

با این حال نخست وزیر سنگاپور تاکید کرد: هیچ نیازی به ترس و وحشت نیست. لزومی ندارد تا افراد در خانه‌هایشان قرنطینه شوند و محدودیت تردد وجود ندارد. به اندازه کافی ذخایر وجود دارد و نیازی نیست که افراد به انبار کردن مواد غذایی آماده و محصولات بهداشتی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بیش از ۳۰ مورد ابتلا به کروناویروس در سنگاپور گزارش شده که برخی از آنان سفری به چین نداشته‌اند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دو × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!