توقف ساخت گران‌ترین ورزشگاه اروپا/ نرسیدن نور آفتاب به یک خانه

توریست مالزی – ساخت ورزشگاه یک میلیارد پوندی چلسی به خاطر نرسیدن نور آفتاب به یک خانه متوقف شد. به گزارش ایسنا، برنامه‌های باشگاه چلسی برای ساخت ورزشگاه جدید...

توریست مالزی – ساخت ورزشگاه یک میلیارد پوندی چلسی به خاطر نرسیدن نور آفتاب به یک خانه متوقف شد.





به گزارش ایسنا، برنامه‌های باشگاه چلسی برای ساخت ورزشگاه جدید یک میلیارد پوندی به خاطر یک خانه متوقف شد چون با ساخت استمفورد بریج جدید نور آفتاب به این خانه نخواهد رسید. این خانواده ۵۰ سال است که در شرق لندن و نزدیکی ورزشگاه چلسی زندگی می‌کنند. خانه آن‌ها خیلی نزدیک به این استادیوم است تا حدی که می‌توان به راحتی از جلوی در به سمت ورزشگاه شوت کرد. خانواده چهار نفره انگلیسی در ماه می درخواست خود را به دادگاه فرستاند و اعلام کردند ساخت ورزشگاه ۶۰ هزار نفری باعث می‌شود خانه‌شان کاملا زیر سایه بماند.

استادیوم جدید یک سال پیش مجوز ساخت گرفت و این مجوز توسط شهردار لندن به امضا رسید اما اکنون باشگاه چلسی به شورای منطقه اعلام کرد که نمی‌توانند به ساخت ورزشگاه جدید ادامه دهند چون ریسک متوقف شدنش از لحاظ قانونی وجود دارد.

رومن آبراموویچ، مالک ثروتمند باشگاه لندنی کسی است که همیشه به خواسته‌هایش می‌رسد اما ممکن است رویایش در ساخت گران‌ترین ورزشگاه اروپا بر باد برود.



پاسخی ارسال کنید

*

*

شش + 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!