جرایم سختی برای نقض SOP صادر می شود

توریست مالزی – پلیس دیروز ۱۴۲ نفر را به دلیل نقض موارد (SOP) بازداشت کرد. از دستگیر شدگان ، ۱۲۴ نفر در بازداشت به سر می برند، سه نفر...
توریست مالزی – پلیس دیروز ۱۴۲ نفر را به دلیل نقض موارد (SOP) بازداشت کرد. از دستگیر شدگان ، ۱۲۴ نفر در بازداشت به سر می برند، سه نفر با قرار وثیقه آزاد و ۱۵ فقره جریمه صادر شده است.

به گزارش نیوز استریت تایمز، وزیر دفاع داتوک سری اسماعیل صبری هشدار داد که مقامات برای پیشگیری و کنترل بیماری اقدامات سختی را برای متخلفین انجام می دهند.

اسماعیل صبری ، به مردم و همچنین اماکن تجاری یادآوری کرد که از SOP ها پیروی کنند، در غیر این صورت پلیس با آنان برخورد خواهد کرد. ‘من واقعاً امیدوارم که مالزی ها قواعد و SOP هایی را که توسط دولت صادر شده است را رعایت کنند. تصور نکنید که پلیس اجازه می دهد بدون هیچ گونه مجازاتی تخلف کنید. متخلفان به حداکثر ۱۰۰۰ رینگت جریمه نقدی و یا شش ماه زندان و یا هر دو محکوم خواهند شد.

وی تصریح کرد که سفرهای بین المللی فقط به موارد اضطراری محدود می شود و همین امر نیز با اجازه پلیس خواهد بود.

کارگروه انطباق SOP روز دوشنبه ۷۴ هزار و ۸۰۹ عملیات را در سطح کشور انجام داد و باززرسی های انجام شده در ۵،۱۳۹ سوپر مارکت ، ۵،۰۲۹ رستوران ، ۸۸۵ غرفه ، ۱.۵۶۳ کارخانه و ۳ هزار و ۹۴۶ بانک انجام شد. از این تعداد ۱۰۱۰ دایانه زمینی، ۲۲۱ پایانه آبی و ۱۱۱ پایانه حمل و نقل هوایی نیز مورد بازرسی قرار گرفته است. این کارگروه همچنین ۲۶،۵۵۸ وسیله نقلیه خصوصی ، ۲۹۴۵ وسیله نقلیه عمومی و یک کشتی دریایی را بررسی کرد. همچنین ۳،۰۲۲ بازار عمومی ، ۴۱۳۸ مکان عبادت، ۱.۵۸۳ منطقه تفریحی و ۶۰۰ سایت ساخت و ساز بود.

وی اضافه کرد: ‘در مجموع ۳ هزار و ۸۳۳ کارگروه با ۱۹۸۹۶ پرسنل این عملیات را در سطح کشور انجام دادند.’

پاسخی ارسال کنید

*

*

7 − چهار =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!