جلسه آنلاین UITP با کشورهای عضو برای مقابله با ویروس کرونا

توریست مالزی – اتحادیه جهانی حمل‌ونقل عمومی (UITP)برای مقابله با ویروس کرونا، اقدام به برگزاری جلسه کنفرانس تصویری با کشورهای عضو کرد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل...
توریست مالزی – اتحادیه جهانی حمل‌ونقل عمومی (UITP)برای مقابله با ویروس کرونا، اقدام به برگزاری جلسه کنفرانس تصویری با کشورهای عضو کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران وحومه یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که این روزها گریبانگیر کشورهای جهان شد نگرانی از شیوع وگسترش ویروس کرونا و افزایش شمار افراد مبتلا به این ویروس است. اتحادیه جهانی حمل‌ونقل عمومی نیز با هدف کنترل و ارائه راهکار‌های مناسب برای جلوگیری از انتشار این ویروس در وسایل حمل‌ونقل عمومی اقدام به برگزاری کنفرانس تصویری با حضور شرکت‌کنندگانی از متروهای آسیا و اقیانوسیه کرد.

در این جلسه درخصوص راه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا و تجارب شرکت‌های مختلف در این خصوص گفت‌وگو شد و روش‌های پیشگیرانه جهت عدم ابتلای پرسنل و مسافران به این بیماری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این کنفرانس کشورهای مختلفی از جمله چین، سنگاپور، روسیه، مالزی، ژاپن، استرالیا، اندونزی و ایران شرکت داشتند.


پاسخی ارسال کنید

*

*

3 − سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!