دستگیری زوج جوان به جرم کودک آزاری در نمایش خیابانی

توریست مالزی – در روزهای اخیر ویدئوی به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دیده شده که موجب خشم کاربران شد و موجب دسنگیری یک زوچ روس توسط پلیس شد....
توریست مالزی – در روزهای اخیر ویدئوی به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دیده شده که موجب خشم کاربران شد و موجب دسنگیری یک زوچ روس توسط پلیس شد.
ویدئویی ۹۰ ثانیه‌ای که در آن مردی دیده می‌شود که نوزادی را از پاهایش گرفته است و او را بین زانوها و بالای سرش تاب می‌دهد و چند باری هم او را به هوا پرتاب می‌کند. در کنار او همچنین گروهی از اروپایی‌ها دیده می‌شوند که موسیقی می‌نوازند و فریاد می‌زنند. این ویدئو ۲۸۰۰۰ بار در فیسبوک دیده شده است.
فیسبوک می‌گوید این ویدئو را به دلیل این که “ممکن است بتواند به نجات کودک کمک کند”، حذف نکرده است. اما با اخطاری مبنی بر این که: “این می‌تواند خشونت علیه یک کودک یا نوجوان باشد”. پلیس این زوج را در حین اجرای یک برنامه دیگر در خیابانی در کوالالامپور دستگیر کرد.
مزلان لازم، رئیس پلیس کوالالامپور به خبرگزاری فرانسه گفت: “ما آن‌ها را در مورد اتهام مربوط به رفتار با دختر بچه چهار ماهه بازداشت کردیم.” او گفت، طبق گزارش‌ها کودک آسیب ندیده و نشانه‌ای از جراحت در او دیده نمی‌شود. این زن و مرد در اواخر دهه سوم زندگی‌شان هستند و به عنوان اجرا‌کننده دوره‌گرد در جنوب شرق آسیا مسافرت می‌کنند.
بیشتر اظهار نظرها در فیسبوک در مورد غافلگیری کاربران از طرز رفتار با یک کودک و همچنین سرزنش والدین به دلیل پول درآوردن از بچه بود. این در حالی است که یک کاربر نوشته بود که انجام حرکات آکروباتیک در روسیه معمول است. البته این قضیه در روسیه هم جنجالی است، هرچند که برخی فکر می‌کنند چنین حرکاتی به رشد سریع‌تر بچه کمک می‌کند.
شماری از کاربران هم از این زوج انتقاد کردند که دور جنوب شرق آسیا راه افتاده‌اند و گدایی می‌کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

ده − پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!