رستوران دینر این د اسکای مالزی (dinner in the sky)

توریست مالزی – ؛ شام را میان آسمان و زمین نوش جان کنید به گزارش خبر آنلاین- این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که از چشیدن طعم غذا در...
توریست مالزی – ؛ شام را میان آسمان و زمین نوش جان کنید
به گزارش خبر آنلاین- این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که از چشیدن طعم غذا در رستوران‌های گوناگون لذت نبرد و علاقه‌ای به امتحان کردن مزه‌های جدید نداشته باشد. حتی شاهدیم که رستوران‌گردی و تهیه‌ی گزارش از غذاخوری‌های مختلف به یک شغل محبوب تبدیل شده است. با داغ شدن بازار شکم‌گردی، بسیاری از سرمایه‌داران، سرمایه‌هایشان را صرف افتتاح رستوران کرده‌اند و از این راه هم سود کلانی به دست می‌آورند؛ اما از سوی دیگر بازار رقابت در میان رستوران‌ها نیز گرم شده است و مردم غذاخوری‌هایی را انتخاب می‌کنند که ویژگی‌های خاصی داشته باشد و غذاهای نابی را ارائه بدهد. پس رستوران‌داران باید مکانی را فراهم کنند که با خصوصیتی جالب، مشتریان بیشتری را به سوی خود بکشاند، در همین راستا رستوران‌هایی با عنوان دینر این د اسکای (dinner in the sky) آغاز به کار کرده‌اند و در کشورهای مختلف شعبی را به راه انداخته‌اند. این مجموعه رستوران‌ها حدود ۴۰ شعبه دارد.
ویژگی خاص این رستوران‌ها همانگونه که از نامشان مشخص است، امکان صرف غذا در میان زمین و آسمان می‌باشد! به عبارت دیگر این رستوران‌ها میزی را در اختیار مشتری‌ها قرار می‌دهند که معلق است. برای آشنایی بیشتر با این رستوران‌ها، یکی از محبوب‌ترین شعبه‌هایش را در این مطلب معرفی خواهیم کرد. این شعبه در مالزی واقع شده است.
رستوران دینر این د اسکای در مکان‌های مختلفی چون استرالیا، دبی، هند، ژاپن، برزیل و… شعبه دارد اما یکی از محبوب‌ترین آنها نزد ایرانیان رستورانی‌ست که در مالزی واقع شده است.
افرادی که این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می‌کنند، باید دورتادور میزی بنشینند که به سوی آسمان می‌رود. میهمانان کمربندهای ایمنی‌شان را می‌بندند و منتظر می‌مانند تا چرثقیل، آنها را به سمت بالا ببرد. بی‌تردید غذاخوردن در رستورانی که به صورت معلق میان زمین و هوا قرار دارد، تجربه‌ای به‌یادماندنی است اما شگفتی‌های این رستوران به همین موضوع محدود نمی‌شود. جالب است بدانید که رستوران‌های دینر این د اسکای آشپزخانه ندارند. مدیران رستوران غذای مورد نظر میهمانانشان را از رستوران‌های معروف و محبوب اطراف تهیه کرده و به مشتری‌ها ارائه می‌کنند.
چشم‌اندازی که این رستوران در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد باورنکردنی و زیباست و در واقع همین مناظر باعث جذب گردشگران خارجی و داخلی شده است. اگر در جستجوی رستورانی شیک، لوکس و گران‌قیمت در مالزی هستید دینر این د اسکای بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی
از نکاتی که باید درباره‌ی رستوران‌های دینر این د اسکای بدانید این است که کودکانی که قدشان کمتر از ۱۳۰ سانتی‌متر باشد اجازه‌ی ورود به آن را ندارد. همچنین هیچ یک از میهمانان نباید سروصدای اضافی تولید کنند و مانع تفریح سایرین شود.
لازم است ذکر کنیم که در این غذاخوری تنها امکان صرف شام وجود دارد و رستوران از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز به کار می‌کند و در ساعت ۲۲:۰۰ نیز تعطیل می‌شود. البته در روزهای آخر هفته و تعطیلات تا ساعت ۲۳:۳۰ باز است.
اگر شما هم علاقه‌مند هستید که از شامی رمانتیک و در عین حال هیجان‌انگیز را در این رستوران نوش جان کنید، از آدرس زیر استفاده نمایید.

Address: 231, Bukit Bintang Street, Kuala Lumpur, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur


پاسخی ارسال کنید

*

*

13 − 12 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!