رویای فوتبالی کودک ایرانی: آرزو دارم محمد صلاح را از نزدیک ببینم

توریست مالزی – پس از اینکه ویدئوی محمد طاها پورحسینی کودک هفت ساله ایرانی در انجام حرکات محمد صلاح فوتبالیست مصری تیم لیورپول در شبکه‌های اجتماعی سر و صدا...
توریست مالزی – پس از اینکه ویدئوی محمد طاها پورحسینی کودک هفت ساله ایرانی در انجام حرکات محمد صلاح فوتبالیست مصری تیم لیورپول در شبکه‌های اجتماعی سر و صدا ایجاد کرد، او در گفت‌وگو با یورونیوز از رویای خود گفت: «دوست دارم محمد صلاح را ببینم و به او بگویم تو بهترین بازیکن دنیا هستی.»
در ویدئوی تبلیغاتی شرکت پپسی، محمد صلاح از فاصله دور توپ فوتبال را به سمت یک حلقه لاستیک نشانه می‌رود و توپ از داخل لاستیک عبور می‌کند. سپس بازیکن تیم لیورپول، قوطی پپسی را روی لاستیک قرار می‌دهد. چند روپایی می‌زند و سپس توپ را به سمت قوطی نوشابه شوت می‌کند که دقیقا توپ به قوطی برخورد می‌کند.
محمد طاهای هفت ساله که از علاقمندان محمد صلاح است این حرکت را در نزدیکی خانه خود در شهر شیراز به مانند صلاح تکرار می‌کند و موفق می‌شود به مانند این فوتبالیست معروف هر دو حرکت را با موفقیت انجام دهد.
او در گفت‌وگو با یورونیوز می‌گوید که حدود ۱۵ بار این حرکت را تمرین کرده بود تا اینکه توانست آن را انجام دهد. این کودک که فوتبال را با همراهی و کمک برادر بزرگ خود در کوچه – خیابان‌های شیراز از سه سالگی شروع کرد، می‌گوید: « عاشق محمد صلاح هستم تمام بازی‌های او را می‌بینم و همه چالش‌های او را انجام می‌دهم و به همین خاطر تصمیم گرفتم که این چالش او را هم انجام دهم.»
محمد طاها در پاسخ به این سوال که چرا صلاح را دوست دارد، می‌گوید: «محمد صلاح یکی از ستاره‌های فوتبال جهان است. خیلی با اخلاق و مهربان است. مسلمان است و من خیلی دوستش دارم.»
یورونیوز از این کودک هفت ساله می‌پرسد که یک پیغام برای صلاح بفرستد که محمد طاها خطاب به بازیکن لیورپول می‌گوید: «محمد صلاح، من تو را خیلی دوست دارم. آرزو دارم تو را نزدیک ببینم و به تو بگویم که بهترین بازیکن دنیا هستی.»
محمد پورحسینی برادر محمد طاها درباره برادرش و واکنش‌ها به ویدئویی که منتشر کردند، می‌گوید: «واکنش‌ها به این ویدئو بسیار عالی و غیرقابل تصور بود.»
وی اضافه می کند: «از سه سالگی با محمد طاها فوتبال کار می‌کنم و هم اکنون چند ماهی است که به یک مدرسه فوتبال رفته است.»
از سوی دیگر فریدون پورحسینی پدر محمد طاها علاقه پسرش به فوتبال را به دلیل فوتبالی بودن خود و فرزند بزرگترش عنوان می‌کند و می‌گوید: «محمد طاها فوتبال‌های اروپایی را همیشه دنبال می‌کند.»

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!