سنگاپور بر خدمات دیجیتال خارجی مالیات بست

توریست مالزی – شهروندان سنگاپوری از فردا (اول ژانویه) باید برای استفاده از خدمات دیجیتال خارجی از جمله کتاب‌های الکترونیک، فضاهای ذخیره‌سازی اَبری، اپ‌های موبایل و اشتراک‌های آنلاین مالیات...
توریست مالزی – شهروندان سنگاپوری از فردا (اول ژانویه) باید برای استفاده از خدمات دیجیتال خارجی از جمله کتاب‌های الکترونیک، فضاهای ذخیره‌سازی اَبری، اپ‌های موبایل و اشتراک‌های آنلاین مالیات پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی «ZDnet»، شهروندان سنگاپوری از این پس باید در ازای استفاده از طیف گسترده‌ای از خدمات دیجیتال از جمله محتوای قابل دانلودی چون کتاب‌های الکترونیک و اپ‌های موبایل، نرم‌افزارهایی چون ورد آفیس، بازی‌های آنلاین، اشتراک در برنامه‌های پخش موسیقی آنلاین و ابزارهای مدیریت اطلاعات الکترونیک چون فضاهای ذخیره‌سازی اَبری و میزبانی وب، باید به دولت مالیات پرداخت کنند.

دولت سنگاپور خدمات دیجیتال را به عنوان خدماتی که به طور آنلاین تامین شده یا شبکه‌ الکترونیکی که به مداخله انسانی نیازی ندارد و ایجاد آن بدون استفاده از فناوری اطلاعات غیرممکن است، تعریف می‌کند. به نقل از مقامات سنگاپور، تاکنون بیش از ۱۰۰ ارائه دهنده این نوع از خدمات برای دریافت مالیات تعیین شده از مشتریان سنگاپوری، ثبت‌نام کرده‌ و این کار را در سال میلادی جدید آغاز خواهند کرد.

طبق این قانون جدید، آن دسته از ارائه دهندگان خارجی خدمات دیجیتال با گردش مالی سالانه بیش از یک میلیون دلار و فروش بیش از صدهزار دلار خدمات به مشتریان سنگاپوری در یک دوره ۱۲ ماهه، باید در این طرح ثبت‌نام کنند.

این مالیات جدید مشمول خریدهای آنلاین نخواهد شد، هرچند سابق بر این هم کالاهایی با ارزش بیش از ۴۰۰ دلار که به طور هوایی یا از طریق پست به سنگاپور ارسال می‌شدند، مشمول پرداخت مالیات بودند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!