غذای باهاپا الو (Bhapaa Aloo)

توریست مالزی- می توان گفت خوردن غذا های هندی مانند شیرجه رفتن در دریای ادویجات اسـت. شاید شنیده باشید کـه خوراکی های هندی بسیار تند هستند اما حقیقت این...
توریست مالزی- می توان گفت خوردن غذا های هندی مانند شیرجه رفتن در دریای ادویجات اسـت. شاید شنیده باشید کـه خوراکی های هندی بسیار تند هستند اما حقیقت این اسـت کـه فلفل تنها ادویه ای نیست کـه دراین کشور زیاد استفاده می‌شود بلکه هندی ها عاشق استفاده از همه ی نوع ادویه هستند. علاوه بر طعم دهنده ها و ادویه ها از ترشیجات نیز زیاد در غذا های هندی استفاده می‌شود.
باهاپا الو یک غذای فوق العاده و لذیذ با ادویه های بی نظیر است. این غذا با سیب زمینی پخته شده و یا سرخ شده در شیره نارگیل و خردل سرو می شود. این غذایی لذیذ و ساده را می توان برای صبحانه، ناهار و شام و یا یک میان وعده استفاده کرد.
ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی این خوراکی سیب زمینی اسـت اما آنچنان طعم دار می‌شود کـه تقریباً ماهیت اصلی خودرا از دست می‌دهد. در باپا اولو بیشتر از سیب زمینی های محلی استفاده می کنند و آن رابا انواع و اقسام موادی چون سرکه، سس خردل، رب نارگیل، نمک مزه دار می نمایند. بعضی ها برای این‌کـه باپا اولو را از سادگی خارج کنند بـه آن ماهی هم اضافه میکنند اما این غذا را اگر از رستوران ها تهیه کنید اغلب بدون ماهی اسـت.

پاسخی ارسال کنید

*

*

9 − دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!