فیلم اصغر فرهادی از شرکت در جایزه اسکار باز ماند

توریست مالزی – سینمای اسپانیا فیلمی به نام “قهرمانان” را به عنوان نماینده خود در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار ۲۰۱۹ برگزید. بدین ترتیب آخرین فیلم اصغر فرهادی...
توریست مالزی – سینمای اسپانیا فیلمی به نام “قهرمانان” را به عنوان نماینده خود در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار ۲۰۱۹ برگزید. بدین ترتیب آخرین فیلم اصغر فرهادی به نام “همه می‌دانند” از حضور در اسکار باز ماند.
به گزارش دویچه وله، به تصمیم آکادمی فیلم اسپانیا درام کمدی “قهرمانان” به کارگردانی “خاویر فِسر” نماینده سینمای اسپانیا در مراسم اسکار ۲۰۱۹ خواهد بود. بدین ترتیب محصول مهم دیگر سینمای اسپانیا یعنی آخرین ساخته اصغر فرهادی به عنوان “همه می‌دانند” به مراسم اسکار راه نمی‌یابد.
فیلم “همه می‌دانند” که به زبان اسپانیولی و با عوامل اسپانیایی تهیه شده قصد داشت در رقابت برای جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان شرکت کند. فیلم اصغر فرهادی از ۲۱ شهریور (برابر ۱۲ سپتامبر) در ۲۳۶ سینمای اسپانیا به روی پرده می‌رود.
فرهادی تا کنون دو بار جایزه اسکار را برای فیلم‌های “جدایی نادر از سیمین” و “فروشنده” دریافت کرده است. فیلم “قهرمانان” که در جشنواره فیلم مادرید ۲۰۱۸ شرکت داشت، یک درام انسان‌دوستانه درباره معلولان ذهنی است که به ورزش بسکتبال می‌پردازند.
مراسم اعطای جوایز نود و یکمین دوره‌ اسکار امسال روز پنجم اسفند، برابر ۲۴ فوریه، در لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

سیزده − 9 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!