مدال های رنگارنگ کاراته کاران ایرانی در مالزی + فیلم

توریست مالزی – کاراته کاران ایران در پنجمین دوره مسابقات کاراته آسیا – اقیانوسیه سبک ‘شیتوریو هایاشی’ در کوالالامپور سوم این رقابتها شدند. به گزارش ایرنا، ایران در مجموع با...
توریست مالزی – کاراته کاران ایران در پنجمین دوره مسابقات کاراته آسیا – اقیانوسیه سبک ‘شیتوریو هایاشی’ در کوالالامپور سوم این رقابتها شدند.

به گزارش ایرنا، ایران در مجموع با دریافت شش مدال طلا، چهار نقره و هشت برنز بعد از مالزی و اندونزی سوم شد.
تیم ایران شامل ۱۰ کاراته کار مرد و ۸ زن ورزشکاران به سرپرستی سید عباس احمد پناهی و کادر فنی و مربیگری از روزگذشته در این مسابقات حضور دارند.
حسین پارسی گفت: بانوان ورزشکار ایرانی تیم در رده های نونهالان و بزرگسالان و مردان در بخش کاتا در همه رده های نونهالان زیر ۱۳ سال ، نوجوانان ۱۴-۱۵، جوانان ۱۶-۱۷ و بزرگسالان ۱۸ تا ۳۵ و پیشکسوتان بالای ۳۶ سال و در بخش کمیته مردان هم در رده نونهالان حضور دارند.
دراین مسابقات علاوه برایران ۱۵ کشور از منطقه آسیا و اقیانوسیه ازجمله اندونزی، استرالیا، نیوزیلند،مالزی، سری لانکا، بنگلادش، هنگ کنگ،ژاپن،فیلیپین، میانمار، ویتنام، هنگ کنگ و هند حضور دارند.
به گفته پارسی این مسابقات از سال ۲۰۱۰ هر دوسال یکبار برگزار شده و پنجمین دوره آن در مالزی برگزار شد. براساس تصمیمات اتخاذ شده در مالزی قرار شد مسابقات بعدی نیز در سال ۲۰۲۰ در نپال برگزار شود.
پارسی گفت : تیم ایران اگرچه با ترکیب کامل دراین دور از مسابقات شرکت نکرد اما با این وجود ورزشکاران ایرانی بسیار خوب کار کردند و مدال های رنگارنگی نیز گرفتند.
در ۲ روز برگزاری مسابقات (شنبه و یکشنبه) کشورهای مالزی، اندونزی، ایران و سری لانکا به ترتیب بیشترین مدال ها را دریافت کردند.
به پیشنهاد ایران ‘مفیدی’ به عنوان اولین مربی خانم از ایران به عضویت کمیته داوران هایاشی درآمدند.

پناهی سرپرست تیم کاراته کاران ایران دراین مسابقات نیز در مالزی به عنوان نایب رئیس،مسئول خزانه داری و دبیرخانه دائمی مسابقات آسیا – اقیانوسیه سبک شیتوریو هایاشی انتخاب شد.

 

گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از مدال های رنگارنگ کارته کاران ایرانی در مالزی


پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار + 7 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!