مدیرعامل هواپیمایی مالزی استعفا داد

توریست مالزی – یک روز پس از انتشار گزارشی که در آن بررسی‌ها برای سرنوشت پرواز هواپیمای ام‌اچ ۳۷۰ بی‌نتیجه اعلام شده بود، «اظهرالدین عبدالرحمن» مدیرعامل هواپیمایی مالزی از...
توریست مالزی – یک روز پس از انتشار گزارشی که در آن بررسی‌ها برای سرنوشت پرواز هواپیمای ام‌اچ ۳۷۰ بی‌نتیجه اعلام شده بود، «اظهرالدین عبدالرحمن» مدیرعامل هواپیمایی مالزی از سمت خود استعفا داد.
به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، وی با بیان این‌که ماموران کنترل ترافیک هوایی به روندهای عملیاتی معمول پایبند نبودند، از تصمیم خود برای استعفا خبر داد. خانواده‌های مسافران پرواز مالزیایی ام‌اچ۳۷۰ که مدت‌هاست ناپدید شده، روز گذشته اعلام کردند در گزارشی که به‌عنوان جمع‌بندی این حادثه به آن‌ها داده شده، هیچ دلیلی برای ناپدپد شدن اسرارآمیز این هواپیما عنوان نشده است. با این وجود، خانواده‌ها در نشستی خبری گفتند که این گزارش البته به اشتباهات و پروتکل‌ها و راهنمایی‌هایی اشاره کرد که از آن‌ها سرپیچی شده است.
پرواز ام‌اچ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی در تاریخ هشتم مارس ۲۰۱۴ از کوالالامپور، پایتخت مالزی، با ۲۳۹ مسافر تبعه ۱۴ کشور گوناگون عازم پکن بود اما به دلیل نامعلومی پس از تغییر، مسیر تماس آن با رادار قطع و از صفحه نمایشگر ناپدید شد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 + 7 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!