مسواک هوشمند در راه سلامت دندان کاربران

توریست مالزی – یک شرکت به‌عنوان سازنده نخستین مسواک هوشمند برقی در جهان ، مدعی شده است که استفاده از این محصول، بهداشت و زیبایی دندان ها را برای...
توریست مالزی – یک شرکت به‌عنوان سازنده نخستین مسواک هوشمند برقی در جهان ، مدعی شده است که استفاده از این محصول، بهداشت و زیبایی دندان ها را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش ایسنا،  شرکت کولیبری (Kolibree) که جدیدترین محصول خود ، مسواک هوشمند برقی موسوم به آرا (Ara) را به تازگی معرفی و رونمایی کرده است، مدعی شده است که کاربران قادر خواهند بود با بهره مندی از هوش مصنوعی بکار برده شده در این مسواک، بهداشت دهان و دندان های خود را به سادگی رعایت کرده و زیبایی را برای دندان‌های خود به ارمغان بیاورند.
این مسواک هوشمند که به حسگرهای هوشمند مجهز است، در زمانی که دندان‌های شما را شست‌وشو می دهد،  قادر است همزمان به گوشی هوشمند شما اطلاعاتی درباره نحوه شست‌وشو و میزان بهداشت و سلامت دندان های شما را ارسال کرده و ارائه دهد. این اطلاعات توسط هوش مصنوعی بکاربرده شده در این مسواک تحلیل و آنالیز شده و هر هفته پیشنهادهایی برای ارتقای بهداشت و سلامت دندان‌ها را به صورت ارائه الگوریتم  به کاربران از طریق ارسال یک پیام یا ایمیل ارائه می دهد.
استفاده از این مسواک هوشمند و برقی به مدت ۲ دقیقه طول کشیده و باید حداقل روزی دو بار این کار را تکرار کنید. شاید اختصاص دادن این مدت زمان در طول روز برای بسیاری تعجب برانگیز یا زیاد باشد، اما طبق تحقیقات صورت گرفته، در صورتی که مدت زمانی کمتر از این به بهداشت دهان و مسواک زدن دندان ها اختصاص داده شود، کاربران و مردم به حفره های دندانی دچار می شوند.
این محصول می تواند کمک شایانی به آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند کودک خود را به مسواک زدن عادت دهند، داشته باشد و برای بسیاری دیگر از کاربرانی که به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت می دهند، بسیار مفید و کاربردی به شمار بیاید.
هم اکنون مسواک هوشمند آرا به صورت پیش سفارش با قیمت ۸۰ دلار برای عموم مردم قابل دسترسی بوده و به هنگام عرضه به بازار نیز به قیمت آن ۱۳۰ دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

19 − 9 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!