مسیرهای پیاده روی در مالزی

توریست مالزی – راهپیمایان کارآزموده و مبتدی پی خواهند برد که دیدنی های زیادی در مسیرهای جنگلی مالزی وجود دارد. مناطق وسیع جنگلی و حیات وحش این کشور به...
توریست مالزی – راهپیمایان کارآزموده و مبتدی پی خواهند برد که دیدنی های زیادی در مسیرهای جنگلی مالزی وجود دارد. مناطق وسیع جنگلی و حیات وحش این کشور به عاشقان طبیعت امکان می دهند تا از محیط سرسبز مناطق گرمسیری لذت ببرند.

افراد ماهر ممکن است بخواهند به سمت گونونگ تاهان در تامان نگارا، پاهانگ بروند، درحالیکه راهپیمایان معمولی می توانند در مناطق جنگلی مالزی (FRIM)، واقع در کپونگ، شمال کوالالامپور، بروند.

سایر مسیرهای مهم عبارتند از مسیرهای واقع در پارک ملی نیاح، پارک ملی مولو، پارک طبیعت کوالا سلانگور، جنگل حرای سلانگور، جنگل کوهستانی تمپلرز پارک سلانگور، جنگل کوهستانی اولو بندل نگری سمبیلان، جنگل مناطق پست اندو رومپین جوهور،جنگل مرتفع گودونگ لدانگ جوهور و پارک ملی لمبیر.

اگر ترجیح می دهید در هوای خنک تر پیاده روی کنید، مسیرهای جنگلی در ارتفاعات کامرون و تپه فریزر در دسترس شما هستند.

نکات کلیدی
• قبل از پیاده روی به گزارش آب و هوا دقت کنید.

• آب و اسپری دفع کننده حشره همراه داشته باشید. اگر در مسیر رود پیاده روی می کنید، استفاده از جوراب های چسبان ایده خوبی خواهد بود.

• مردم محلی از یک کفش ارزان (به قیمت کمتر از ۱۰ رینگیت) به نام آدیداس کامپونگ استفاده می کنند. این کفش که کاملا از لاستیک ساخته شده است، بدلیل با دوام و ضدآب بودنش، برای پیاده روی در جنگل های گرمسیری عالی است. کوهنوردان محلی با همین کفش ها جایزه بین المللی کوهنوردی کوه کینابالو را بردند. شما می توانید کفش های آدیداس کامپونگ را از برخی از فروشگاه های متفرقه، ابزار فروشی ها و بازارهای شبانه تهیه کنید.

منبع: وزارت توریسم مالزی

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!