معرفی برترین اپلیکیشن ها و بازی های سال ۲۰۱۸ توسط گوگل

توریست مالزی – گوگل سالانه برترین اپلیکیشن ها و بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی را معرفی می کند. در مطلب قبلی نامزدهای برترین ها اپلیکیشن ها و...
توریست مالزی – گوگل سالانه برترین اپلیکیشن ها و بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی را معرفی می کند. در مطلب قبلی نامزدهای برترین ها اپلیکیشن ها و بازی های سال ۲۰۱۸ را معرفی کردیم. اکنون این کمپانی برندگان و بهترین ها را معرفی کرده است. اپلیکیشن ها و بازی ها بر اساس کیفیت، عملکرد و طراحی مورد بررسی قرار گرفته اند به عنوان برترین های سال ۲۰۱۸ انتخاب شده اند. امسال جوایز به ۹ دسته بندی در بین بازی ها و اپلیکیشن ها داده خواهد شد. از سوی دیگر این اپلیکیشن ها در فروشگاه گوگل پلی از امتیاز بسیار بالایی برخوردار بوده اند. در ادامه به برترین های سال ۲۰۱۸ خواهیم پرداخت.
به گزارش سایت سخت افزار، جایزه برترین استارت آپ امسال متعلق به اپلیکیشن Canva است که نظر کاربران بسیاری را در سال ۲۰۱۸ به خود جلب کرد و طراحی زیبا و نوینی را ارائه کرد.

برنده بهترین بازی مستقل
جایزه بهترین بازی مستقل متعلق به Old Mans Journey است که تجربه ی خوبی از بازی را به کاربران ارائه کرد.

برنده بهترین برنامه برای میلیارها تجربه
اپلیکیشن FlipKart جایزه این بخش را در فروشگاه گوگل دریافت کرد و عملکرد خوبی را در بازار نوین ارائه کرده است.

برنده بهترین برنامه با تاثیر اجتماعی بالا
Khan Academy به عنوان بهترین اپلیکیشن تاثیر گذار معرفی شد و جایزه این بخش را از گوگل دریافت کرد. این اپلیکیشن آموزشی نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد و تاثیر مثبتی در اجتماع داشته است.

برنده بهترین بازی اجتماع سازی
در بین بازی های متنوع این بخش شاهد برنده شدن بازی Episode بوده ایم. این بازی تعامل اجتماعی را در بین کاربران ایجاد کرده و در این راستا بسیار موفق بوده است.

برنده بهترین برنامه ی موفق
برنامه ی Empires & Puzzles جزو برنامه هایی است که پیشرفت زیادی داشته است و قابلیت های ایده آلی را در اختیار کاربران قرار داده است. این برنامه جایزه این بخش را دریافت کرده و جزو اپلیکیشن های موفق سال محسوب می شود.

بهترین تجربه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده (AR و VR)
همانطور که می دانید در سال های اخیر شاهد بازی ها و اپلیکیشن های AR و VR نیز در گوگل پلی بوده ایم. این بخش در سال های اخیر گسترش زیادی یافته است و به دسته بندی برترین های سال اضافه شده است. در بین نامزدهای دریافت جایزه، اپلیکیشن BBC Earth عملکرد بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار داده است و جایزه این بخش را دریافت کرده است.

بهترین تجربه دسترسی
Be My Eyes اپلیکیشنی برای معلولین است و نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. به همین منظور در بین نامزد ها موفق به دریافت جایزه ی این بخش شده است ضمن اینکه بهترین تجربه را در اختیار کاربران قرار داده است.

بهترین اپلیکیشن سلامت و تندرستی
در بخش سلامتی و تندرستی شاهد پیروزی اپلیکیشن Simple Habit در بین نامزدها بوده ایم. این اپلیکیشن از طراحی و عملکرد خوبی برخوردار است و مردم را در راستای سلامتی و تندرستی راهنمایی می کند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 − دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!