نقش آفرینی بازیگر ایرانی در سریال پرطرفدار هالیوودی

توریست مالزی – پیمان معادی در فصل سوم سریال پرطرفدار «وست‌ورلد» حضور پیدا کرده و در نقش شخصیتی به نام «الیوت» ایفای نقش می‌کند. به گزارش اسپوتنیک، پیمان معادی...
توریست مالزی – پیمان معادی در فصل سوم سریال پرطرفدار «وست‌ورلد» حضور پیدا کرده و در نقش شخصیتی به نام «الیوت» ایفای نقش می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، پیمان معادی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و از بازیگران بین‌المللی ایران که در تازه‌ترین اثر هالیوودی خود بازیگر فصل سوم سریال پرطرفدار «وست‌ورلد» که فضایی علمی و تخیلی دارد و از شبکه HBO پخش می‌شود، حاضر شده است و در این سریال در حال ایفای نقش شخصیتی به نام «الیوت» است. همچنین از دیگر بازیگران جدید و مشهور فصل جدید «وست‌ورلد»، آرون پال بازیگر سریال «بریکینگ‌بد» است.

کاربران بسیاری این اتفاق خوشایند را به دوستداران سینما تبریک می‌گویند و با عنوان اینکه به پیمان معادی افتخار می‌کنند، معتقدند او فوق‌العاده در کارش حرفه‌ای است و کارهای قبلی او گواه این موضوع است. جمعی از کاربران ضمن اینکه از پیوستن این بازیگر به تیم «وست‌ورلد» متعجب‌اند، موفقیت در این کار را برای آرزو می‌کنند و عنوان می‌کنند حتما این سریال جذاب را دنبال خواهند کرد.

برخی از کاربران از پیمان معادی و کارهای سینمایی‌اش انتقاد می‌کنند و سطح زبان انگلیسی او را پایین می‌دانند. و اما جمعی دیگری از کاربران ابراز خوشحالی می‌کنند که یک ایرانی برای بار دیگر برای کشورش افتخار می‌آفریند و هنر و توانایی ایرانیان را به رخ جهانیان می‌کشد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

2 × 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!