ورزش های آبی در مالزی

توریست مالزی – مالزی، بدلیل وجود سواحل و آبهای بکر آن، یک منطقه مناسب برای ورزش های آبی از قبیل غواصی، موج سواری، جت اسکی و قایقرانی است. برخی...
توریست مالزی – مالزی، بدلیل وجود سواحل و آبهای بکر آن، یک منطقه مناسب برای ورزش های آبی از قبیل غواصی، موج سواری، جت اسکی و قایقرانی است. برخی از بهترین صخره های مرجانی در جنوب دریای چین را می توان در ساحل شرقی مالزی مشاهده کرد که اینجا را به منطقه مناسبی برای غواصی تبدیل کرده است. پولا تیومان، پولا ردانگ و پولا پرهنتیان بهترین مکان ها برای غواصی هستند. در ساحل غربی مالزی، به پارک آبی پولا پایار بروید و از فاصله کوتاهی از جزیره لانگ کاوی سوار قایق شوید.
از ماه فوریه تا مارس، موج سواران می توانند در ساحل شرقی موج سواری بر روی موج های شمال- جنوب را با سرعت ۲۰ گره دریایی یا بیشتر تجربه کنند. اگر خوش شانس باشید، ارتفاع موج ها می تواند به ۳ متر نیز برسد. در ساحل غربی نیز موج سواری گزینه خوبی است و می توان در بیشتر سواحل به خصوص در پنانگ و بندر دیکسون به موج سواری پرداخت.
ماجرجویان از هیجان کلک سواری بر روی آبهای سپید یا قایق سواری (کایاک) در رودهای مالزی لذت خواهند برد. منطقه بی نظیر دیگر رود کامپار در پراک است که ۱۴ شیب کلاس I–III دارد همچنین در پراک، رود اسلیم برای ماجراجویان سرسخت شگفت انگیز خواهد بود؛ آنها کلک سواری کلاس III بر روی سپید آبها را تجربه خواهد کرد. اگر به دنبال منطقه ای هستید که بیشتر خانوادگی باشد، رود سونگ کای برای آن دسته از افرادی که هیچ گونه تجربه کلک سواری بر روی آبهای سپید را ندارند، عالی خواهد بود.
نکات کلیدی
• قبل از استفاده از هر یک از وسایل، درباره امکان کرایه آن سوال کنید.
• متصدیان ورزش های آبی.را به صورت آنلاین بررسی کنید تا مطمئن شوید که با توجه به نیازهای و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب می کنید.
• قبل از انجام هر یک از ورزش های ماجراجویانه، حتما باید شنا بلد باشید.
• فراموش نکنید که مقدار زیادی ضد آفتاب برای حفاظت از پوست خود مصرف کنید!

منبع: وب سایت توریسم مالزی

پاسخی ارسال کنید

*

*

3 × 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!