ورود فیس‌بوک به بازار قرارهای عاشقانه

  توریست مالزی – بزرگ‌ترین شبکه‌ اجتماعی جهان به زودی وارد بازار سامانه‌های دوست‌یابی و قرارهای عاشقانه می‌شود. به گزارش یورونیوز، مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس‌بوک اعلام کرد که...

  توریست مالزی – بزرگ‌ترین شبکه‌ اجتماعی جهان به زودی وارد بازار سامانه‌های دوست‌یابی و قرارهای عاشقانه می‌شود.







به گزارش یورونیوز، مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس‌بوک اعلام کرد که در حال افزودن یک بخش دوست‌یابی به نسخه موبایل فیس‌بوک است. این ویژگی جدید در حالی به فیس بوک ۱۴ ساله اضافه می‌شود که از بدو تولد به کاربران خود اجازه می‌داد که وضعیت تاهل یا تجرد خود را اعلام کنند.

احتمال می‌رود این تغییر فیس بوک را با بیش از ۲/۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه، به رقیب جدی گروه مچ (Match Group) تبدیل کند. گروهی که مالک و مجری برنامه دوستیابی از طریق تلفن‌همراه یعنی تیندر(Tinder) و پلتفرم محبوب اوکی کوپید (OkCupid ) است. گمانه‌زنی‌ها در این خصوص شکل‌گیری این رقابت موجب شد که بلافاصله پس از اعلام خبر آقای زاکر برگ ارزش سهام گروه مچ ۱۷ درصد کاهش یابد.آقای زاکربرگ معتقد است با افزودن ویژگی جدید، فیس‌بوک به کاربران خود این امکان را می‌دهد که به جای جذب سریع و کوتاه‌مدت افراد، روابط دوستانه بلندمدتی را تجربه کنند. به گفته آقای زاکربرگ این بخش جدید با لحاظ کامل دغدغه‌های امنیتی و حریم خصوصی افراد طراحی شده است. به گفته او این ویژگی در اپلیکیشن اصلی فیس‌بوک نیز وجود خواهد داشت ولی استفاده از برای همه اجباری نخواهد بود و امکان فعال‌سازی آن انتخابی خواهد بود.

پس از سخنان آقای زاکربرگ، کریس کوکس، مدیرتولید فیس‌بوک نسخه جدید آن را همراه با ویژگی دوست‌یابی ارائه کرد که به گفته حاضران طرح و شکل آن بسیار شبیه برنامه تیندر است ولی قدمت حضور فیس‌بوک در بازار و تعداد بالای مشترکان آن، فیس‌بوک را نسبت به رقبای موجود در موضع قدرت قرار خواهد داد.

آقای کوکس همچنین به ویژگی «بازکردن قفل» اشاره کرد که با استفاده از آن هر کاربری می‌تواند از بخش دوست‌یابی فیس‌بوک نمایه خود را برای سایر اعضاء قابل مشاهده کند. همچنین پیام‌ها و گفتگوهای دوستانه می‌تواند در فضایی مجزا از اتاق گفتگوی فعلی فیس‌بوک انجام شود. مدیرتولید فیس‌بوک تاریخ انتشار و اطلاعات جزئی‌تر این ویژگی جدید تا اواخر سال جاری میلادی اعلام خواهد شد.




پاسخی ارسال کنید

*

*

یک × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!