پخش زنده مراسم ازدواج زوج سنگاپوری از محل قرنطینه در چین!

توریست مالزی – زوج سنگاپوری که در هتل اقامت خود در چین تحت قرنطینه بودند، مراسم ازدواج خود را به صورت زنده برای مهمانان در سنگاپور پخش کردند. به...
توریست مالزی – زوج سنگاپوری که در هتل اقامت خود در چین تحت قرنطینه بودند، مراسم ازدواج خود را به صورت زنده برای مهمانان در سنگاپور پخش کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا در چین بسیاری از شهر‌های این کشور از جمله شهر ” ووهان” واقع در استان هونان در قرنطینه قرار گرفته‌اند و ساکنان آن مجبور شدند تا در داخل ساختمان‌ها و محل‌هایی که حضور دارند بمانند. با این حال این شرایط نتوانست مانع از ازدواج یک زوج سنگاپوری الاصل شود و آن‌ها تصمیم گرفتند تا مراسم ازدواج خود را برگزار کنند.

این زوج که با فرارسیدن سال نو چینی به روستای اجدادی مادر داماد در یکی از شهر‌های استان ” هونان ” رفته بودند با موافقت یکدیگر تصمیم گرفتند تا مراسم ازدواج خود را در این روستا برگزار کرده و آن را به صورت زنده برای خانواده و اقوام خود در سنگاپور پخش کنند.

این زوج از خانواده و اقوام خود خواستند تا در یک سالن مخصوص نمایش تئاتر گرد هم بیایند تا آن‌ها را در برپایی جشن بهترین روز زندگی شان همراهی کنند. پس از حضور مهمانان در محل آن‌ها از طریق اینترنت و به صورت زنده مراسم ازدواج خود را بر روی یک نمایشگر در سالن پخش کردند و به این ترتیب بهترین روز زندگی خود را جشن گرفتند. در یکی از تصاویری که منتشر شده است مهمانان زیادی را که در سالن برگزاری جشن حضور دارند نشان می‌دهد. در تصویر دیگر عروس و داماد جوان در هنگام پخش زنده از طریق اینترنت دیده می‌شوند.



خواهر داماد که در سنگاپور و در جمع مهمانان حضور داشت پیام این زوج جوان را برای آن‌ها قرائت کرد. در این پیام عروس و داماد خطاب به مهمانان نوشتند: «از همه شما بابت شرکت در مراسم ازدواجمان سپاسگزاریم. متاسفیم که نتوانستیم با تک تک شما عزیزان همراه باشیم؛ با این حال از اینکه در جشن ما حضور پیدا کردید و شما را در محل برگزاری جشنمان دیدیم بسیار خوشحالیم.»

پاسخی ارسال کنید

*

*

هفت + 1 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!