پروتون همچون بی‌ام‌و خوب است!

دولت مالزی می‌گوید که شرکت خودروسازی پروتون قابل مقایسه با شرکت بی‌ام‌و بوده و محصولات آن همانند محصولات بی‌ام‌و خوب است. به گزارش توریست مالزی و به نقل از...
دولت مالزی می‌گوید که شرکت خودروسازی پروتون قابل مقایسه با شرکت بی‌ام‌و بوده و محصولات آن همانند محصولات بی‌ام‌و خوب است.

به گزارش توریست مالزی و به نقل از روزنامه مالای میل، وزارت صنایع و بازرگانی بین‌المللی مالزی در پاسخ به سوالی از مجلس این کشور اعلام کرد که شرکت پروتون می‌تواند با شرکت‌های خودروسازی معتبری همچون بی‌ام‌و رقابت کند.

در پاسخ این وزارتخانه آمده است: مدل‌های جدید شرکت پروتون دارای جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت خودروسازی هستند و از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

در همین حال ادعا شده است که برخی از مدل‌های پروتون از نظر راحتی و ایمنی مسافران امکانات بسیار مناسب و لوکسی به خریداران عرضه می‌کنند که از آن جمله می‌توان به مدل‌های پروتون اکسورا، پریو، سوپریما و ایریز اشاره کرد که در آنها تکنولوژی‌هایی همچون ترمزهای ABS، EBD، کمک ترمز، سیستم TCS و سیستم کنترل ثبات الکترونیکی تعبیه شده است.

این وزارتخانه افزود: در برخی از محصولات پروتون امکانات ویژه‌ای تعبیه شده است که در نمونه‌های لوکس وارداتی می‌توان آنها را دید که می‌توان به محافظ سر قابل تنظیم، شش کیسه هوا، کمربندهای ایمنی ویژه و محل ویژه نصب صندلی کودک اشاره کرد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

8 + 8 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!