کافه مگنوم

اگر از خوردن بستنی در فروشگاه‌ها و بستنی فروشی‌های موجود خسته شده‌اید می‌توانید کافه مگنوم را امتحان کنید و شک نکنید که از این انتخاب پشیمان خواهید شد.
کافه مگنوم که چندی است اولین شعبه خود را در مالزی افتتاح کرده یکی از بهترین محل‌ها برای علاقه‌مندان به بستنی و شکلات است.

اگر از خوردن بستنی در فروشگاه‌ها و بستنی فروشی‌های موجود خسته شده‌اید می‌توانید کافه مگنوم را امتحان کنید و شک نکنید که از این انتخاب پشیمان خواهید شد.

این کافه که “مگنوم کوالالامپور” نام دارد به تازگی در مرکز خرید میدولی افتتاح شده است و با ارائه محصولات جدید سعی دارد تا مشتریان بیشتری را جذب خود کند.

یکی از مهمترین محصولاتی که در این کافه عرضه می‌شود و مشتریان زیادی نیز دارد، Make My Magnum نام دارد و می‌توانید با بهای ۹.۹۰ رینگیت آن را خریداری کنید.

ویژگی این محصول این است که می‌توانید به انتخاب خود آن را تزئین کنید. به شما یک بستنی مگنوم بدون طعم داده می‌شود و شما می‌توانید برای بستنی خود طعم، نوع شکلات روی آن، افزودنی‌های روی بستنی و غیره را انتخاب کنید.

نکته جالب توجه در خصوص این محصول این است که به گفته مگنوم مشتریان برای آماده کردن بستنی خود بیش از ۲۵۰ هزار انتخاب دارند. به طور مثال شما می‌توانید برای بستنی خود طعم شکلات براونی، روکش شکلات سفید، افزودنی مارشملو، پاپ‌کورن و پسته انتخاب کنید.

یکی دیگر از محصولات محبوب این کافه Magnum Kaya Waffle Toast است که با قیمت ۱۹ رینگیت به مشتریان عرضه می‌شود و هیچ جای دیگری آن را پیدا نخواهید کرد.

از دیگر محصولات این کافه می‌توان به Magnum Triple Choco Cookie Skillet و Magnum Trifle اشاره کرد که اولی با قیمت ۳۰ رینگیت و دومی با بهای ۲۵ رینگیت فروخته می شود.

magnum klmagnum5magnum1magnum33

 

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!