کافی شاپ For Goodness Cakes

اگر زمانی هوس یک کیک گرم و خوش عطر خانگی کردید پیشنهاد میکنیم شیرینی های کافی شاپ For Goodness Cakes را امتحان کنید !
شاید یکی از بهترین خاطرات خوب بچگی اکثر ما خوردن کیک های خوشمزه دستپخت مادرانمان باشد. حال در مالزی اگر زمانی هوس یک کیک گرم و خوش عطر خانگی کردید پیشنهاد میکنیم شیرینی های کافی شاپ For Goodness Cakes را امتحان کنید !

این کافی شاپ توسط شش مادر هنرمند و خوش سلیقه مالایی تاسیس شده که از قضا دوستان دوران کودکی هم بوده اند و اکنون به سبب عشق و علاقه خود به آشپزی بار دیگر دورهم جمع شده اند تا هنر خود را همراه با چاشنی محبت به مشتریان عرضه کنند.

هر کدام از این افراد بسته به مهارت های خود نقشی را به عهده دارند : شیلا مسئول پخت نان های تازه و خوش عطر و بو است, Gowry غذاهای گرم مانند سوپ کدو، لازانیا و جوجه کباب را می پزد, Saby نوشیدنی ها را آماده می کند, راجی مسئول سرو دسرهاست و کیت و رامیزا کارهای تدارکات و میزبانی را به عهده دارند.

این کافه ظهرها مالامال از کارمندانی است که در منطقه هارتاماس کار می کنند و برای صرف نهار همیشه به اینجا می آیند تا از خوردن غذاهایی مانند انواع برگر و ساندویچ با نان های تازه سبوسدار و یا سوپ های متنوع لذت ببرند.

برای عصرانه این کافی شاپ انواع نوشیدنی سرد و گرم همراه با کلوچه و Scone های تازه و داغ ( با کره و مربا) و دسرهایی مانند کیک کره ای و لیمویی, پاولووا, پودینگ نان و کرم بروله سرو می کند اما شاید بهترین شیرینی اینجا “براونی” های شکلاتی بدون گلوتن آن باشد که زودتر از بقیه شیرینی جات فروش میرود.

یکی از ایده های بسیار خوب این کافی شاپ در نظر گرفتن مکانی برای بازی و تفریح بچه هاست تا والدین بتوانند در کمال آرامش به صرف غذا و گفتگو بپردازند.

گردانندگان این کافی شاپ همچنین تمام کیک ها و دسرهای خود را روزانه و در حجم کم درست می کند و برای پرهیز از هرگونه اسراف, باقی مانده آنها را در پایان ساعت کاری به صورت رایگان بین همسایگان خود پخش می کنند.

آدرس وب سایت : https://www.facebook.com/forgoodnesscakeshartamas
آدرس : No. 36G, Jalan 27/70a, Desa Sri Hartamas, 50480 Kuala Lumpur
ساعات کاری : هر روز هفته به جز یکشنبه از ساعت ۹ تا ۶ بعدازظهر

image (2) For-Goodness-Cakes2_620_398_100 2f93f07c18571944dd41057589_original- For-Goodness-Cakes1_620_413_100

پاسخی ارسال کنید

*

*

سه × سه =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!