کمک وزارت آموزش عالی مالزی به قربانیان فریبکاری واسطه ها ( ایجنت ها) و کالج ها

توریست مالزی- روند کمک به قربانیان قاچاق دانشجو خیلی دشوار است ولی وزارت آموزش عالی مالزی، تصمیم گرفته است که این کار را انجام دهد. دبیر کل وزارت  آموزش...
توریست مالزی- روند کمک به قربانیان قاچاق دانشجو خیلی دشوار است ولی وزارت آموزش عالی مالزی، تصمیم گرفته است که این کار را انجام دهد. دبیر کل وزارت  آموزش عالی مالزی، داتین پادوکا دکتر سیتی هامیسا تپسیر، گفت که تیمش هر موردی که به آنها ارجاع داده شود، بررسی خواهند کرد.

او گفت، موسسات آموزش عالی که مجرم شناخته شوند، ممکن است تا ۵۰ هزار رینگیت جریمه شوند و مجوز پذیرش دانشجوی بین المللی آنها لغو شود. ما یک فرایند داخلی برای توجیه مبلغی که اعمال میکنیم داریم که بستگی به تعداد دانشجویانی دارد که قربانی شده اند.

وی اضافه کرد، ما همچنین این موسسات را وادار به برگرداندن پول میکنیم و یا آنها را مجبور میکنیم هزینه تحصیل دانشجو را در کالج دیگری بپردازند. قربانیانی که مایل به گزارش موارد خود هستند و میخواهند از وزارت آموزش عالی کمک بگیرند، میتوانند این کار را از طریق سیستم گزارش آنلاین R.AGE در وب سایت rage.com.my/trafficked انجام دهند. تمام پرونده های ارسال شده به R.AGE برای تحقیقات بیشتر به وزارت علوم مالزی ارسال خواهد شد.

منبع: استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

بیست − 17 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!