آسیب پذیری روتر و بیانیه TM مالزی

توریست مالزی- شرکت تلکوم مالزی ( TM) با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که آسیب پذیری روتر D- Link DIR 850L را بررسی کرده است و دریافته که یکی از...
توریست مالزی- شرکت تلکوم مالزی ( TM) با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که آسیب پذیری روتر D- Link DIR 850L را بررسی کرده است و دریافته که یکی از سیستم های امنیتی که نقص دارد ، به طور پیش فرض غیر فعال و خاموش شده است. این شرکت گفته است، اکثر کاربران UniFi از روتر نقص دار در معرض خطر نیستند.

شرکت TM مالزی در این بیانیه اظهار داشته است که مدیریت از راه دور معیوب که میتواند مهاجمان را قادر به کنترل از راه دور روتر( Router) سازد، به طور پیش فرض با واحدهایی که عرضه میکند غیر فعال و خاموش شده است. این شرکت به کاربران خود توصیه کرده است که در صورت روشن کردن و فعال کردن این ویژگی بلافاصله آن را غیر فعال کنند.

همچنین TM به کاربران خود توصیه کرده است که از رمزهای عبور قوی برای Wi-Fi خود به منظور به حداقل رساندن خطر آسیب پذیری روتر استفاده کنند. انتظار میرود سازنده روتر برای رفع مشکل در ۲۱ سپتامبر، سیستم عامل جدیدی را منتشر کند. اما TM اعلام کرده، نیاز دارد که دو هفته به طور کامل آن را امتحان کند تا از ایمنی و سازگاری آن با سیستم قبل از انتشار آن، اطمینان حاصل کند.

شرکت TM در این بیانیه اظهار داشته که امنیت و حریم خصوصی کاربران ما برای ما بسیار مهم است و درحال کار با D- Link هستیم و در روزهای آینده اقدامات بیشتری برای افزایش امنیت کاربران انجام خواهیم داد.

منبع: استار

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!