آنفلوانزا در سلانگور بیشترین تعداد موارد را در بین دانش آموزان مدارس دارد

توریست مالزی – سلانگور با ۸۶۳ مورد آنفلوانزا A و H1N1 هنوز هم بیشترین تعداد دانش آموزان آلوده به آنفلوانزا را دارد. به گزارش برناما، دکتر ماهانوم مت سام...
توریست مالزی – سلانگور با ۸۶۳ مورد آنفلوانزا A و H1N1 هنوز هم بیشترین تعداد دانش آموزان آلوده به آنفلوانزا را دارد.

به گزارش برناما، دکتر ماهانوم مت سام ، مدیر آموزش و پرورش سلانگور گفت که این موارد در ۲۷۸ مدرسه و ده محل ثبت شده است. بیشترین تعداد مبتلایان مربوط به پتالینگ پردانا با ۲۳۱ مورد و پس از آن کلانگ (۱۵۴)، پتالینگ اوتاما (۱۱۳) و سپانگ (۱۰۲) کومبک (۸۸) ، هولو لانگات (۸۵) ، کوالا لانگات (۲۷)، هولو سلانگور (۲۰) ، ساباک برن (۹) و کوالا سلانگور (۸) بوده است.

وی گفت: ‘همه بیماران در کلینیک ها و بیمارستان های مجاور تحت درمان قرار گرفته اند و گزارش شده است که وضعیتشان پایدار است. افرادی که در بیمارستان بستری و به خانه بازگشتند سه تا هفت روز مرخصی پزشکی به آنها داده شده است.’ با این حال، هیچ کلاس و مدرسه ای در سلانگور تعطیل نشده است.

در پنانگ، عبدالرشید عبدالصمد، مدیر آموزش و پرورش ، گفت که ۲۲۶ دانش آموز در ۱۱۰ مدرسه ابتدایی و متوسطه در پنانگ آلوده شده اند، در حالی که جمعه گذشته ۱۹۸ مورد از ۹۶ مدرسه ثبت شده بود. هفت نفر از آنها در بیمارستان مداوا شدند، در حالی که بقیه در خانه های خود در قرنطینه هستند.’ به غیر از دانش آموزان هفت معلم زن از چهار مدرسه ابتدایی و سه دبیرستان نیز آلوده شده اند که چهار نفر از آنها در بیمارستان بستری شدند. وی گفت در همین رابطه چند کلاس نیز تعطیل شده است.

در پراک مدیر آموزش و پرورش گفت که تعداد دانش آموزان آلوده از روز دوشنبه ۱۰۳ نفر بوده است. و چند مدرسه برای چند روز تعطیل شدند.

در پاهانگ،۵۶ مورد آنفلوانزا گزارش شده است. ‘ارتفاعات کامرون و ماران هر کدام ۸ مبتلا را ثبت کردند . که مبتلایان در خانه قرنطینه شدند.

وی ادامه داد: ‘تعداد موارد آنفلوانزا در ایالت به حدی نرسیده است که نیاز به تعطیلی کلاس ها یا مدارس باشد. از نظر مدیریت مدرسه ، مطابق استاندارد (SOP) عمل می شود از جمله، با افزودن ادامه نظارت توسط وزارت بهداشت ، اوضاع تحت کنترل بود.

دکتر میسیرین رادین ، ​​مدیر آموزش و پرورش صباح گفت که ۱۲ کودک دبستانی تا جمعه گذشته به آنفلوانزا A مبتلا شده اند. ‘با این حال ، همه چیز تحت کنترل است. آنها (بچه های مدرسه) در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند.

درجوهور نیز ۱۳۸ دانش آموز مبتلا به آنفولانزا شده اند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

11 − 10 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!