اجازه بازگشایی ۸ مسجد در نگری سمبیلان مالزی صادر شد

توریست مالزی – هشت مسجد در «نگری سمبیلان» مالزی اجازه بازگشایی برای برگزاری نماز جمعه در روز پنجم ژوئن را پیدا کردند. به نقل از «thestar»، «داتوک امین الدین...
توریست مالزی – هشت مسجد در «نگری سمبیلان» مالزی اجازه بازگشایی برای برگزاری نماز جمعه در روز پنجم ژوئن را پیدا کردند.

به نقل از «thestar»، «داتوک امین الدین هارون» از مقامات دولتی مالزی در این باره گفت: این ایالت تصمیم گرفته است تا به تنها هشت مسجد اجازه دهد تا درهای خود را به روی نمازگزاران باز کنند. تعداد نمازگزاران بر اساس ظرفیتی که هر مسجد دارد محدود خواهد شد.

هارون همچنین گفت: افرادی که تمایل دارند نماز جمعه را در هر مسجدی که می خواهند برگزار کنند باید به طور آنلاین تقاضای خود را به مرکز امور اسلامی ایالتی ارائه دهند تا به آنها کد سلامت برای ورود به مساجد داده شود. کمیته های مساجد باید اطمینان حاصل کنند که نمازگزاران مقید به رعایت دستورالعمل های صادر شده از سوی وزارت بهداشت هستند. همه افراد باید از خانه وضو بگیرند و سجاده های شخصی شان را همراه بیاورند.

داتوک امین الدین هارون افزود: تنها افرادی که در بازه سنی ۲۰ تا ۶۰ سال هستند می توانند به مساجد بیایند. وی خواستار این شد که افراد بیمار یا افرادی که اخیرا تحت عمل جراحی قرار داشته اند به مساجد نیایند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

19 − 5 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!