احتمال اجاره هواپیما از مالزی برای حجاج ایرانی

حسینی شاهرودی از اجاره هواپیما از سوی ایران ایر برای بازگشت حجاج ایرانی از عربستان خبر داد.
توریست مالزی – حسینی شاهرودی از اجاره هواپیما از سوی ایران ایر برای بازگشت حجاج ایرانی از عربستان خبر داد.

سید حسن حسینی شاهرودی سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس با بیان اینکه اکثر ویزای  زائران ایرانی برای اعزام به سرزمین وحی تاکنون صادر شده، گفت: حدود یک سوم از زائران ایرانی نیز  به عربستان اعزام شده‌اند.

وی با تاکید براینکه مشکل خاص و جدی برای زائران ایرانی در عربستان پیش نیامده است، ادامه داد: در بحث امنیت زائران نیز طی گزارشاتی که به فراکسیون ارائه شده مشکل خاصی وجود نداشته است.

نماینده مردم شاهرود در مجلس تصریح کرد: سعودی‌ها نیز در بدو ورود زائران ایرانی استقبال خوبی داشته‌اند و در کل مشکل خاصی تاکنون درباره اعزام حجاج به سرزمین وحی نداشته‌ایم.

سخنگوی فراکسیون حج مجلس با بیان اینکه مقرر بود ۵۰ درصد از زائران ایرانی از طریق هواپیمایی عربستان به این کشور اعزام شوند، افزود: در آخرین لحظات این اتفاق رخ نداد و بار این کار بر دوش ایران ایر افتاد.

حسینی شاهرودی از احتمال بازگشت زائران ایرانی به کشور از طریق ایر لاین‌های داخلی خبر داد و گفت: اگر هواپیمایی عربستان شرایط لازم برای بازگشت حجاج ایرانی را فراهم نکند مقرر شده تا از کشورهای همچون قطر و مالزی هواپیماهای از سوی ایران ایر اجاره شود تا کار بازگشت حجاج ایرانی را بر عهده بگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!