ادعای جنجالی شرکت اوبر: انسان ها خودروهای خودران را آزار می دهند!

توریست مالزی – شرکت اوبر معتقد است مردم رفتاری آزاردهنده با خودروهای خودران این شرکت دارند و حتی روند فعالیت این نوع خودروها را مختل می کنند. به گزارش...
توریست مالزی – شرکت اوبر معتقد است مردم رفتاری آزاردهنده با خودروهای خودران این شرکت دارند و حتی روند فعالیت این نوع خودروها را مختل می کنند.
به گزارش انتخاب، به نظر می رسد با وجود رشد چشمگیر تکنولوژی هنوز هم بسیاری از مردم با پیشرفت خودروهای خودران کنار نیامده اند چرا که سعی در ایجاد اختلال در فعالیت این خودروها دارند.
اریک میهوفر، رئیس بخش حمل و نقل شهری خودران اوبر در این خصوص می گوید: “خودروهای خود ران اوبر، بارها از سوی عابرین پیاده و دیگر رانندگان در جاده ها مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. مردم در خصوص این نوع خودروها کنجکاوند و در نتیجه رفتارهایی انجام می دهند که چندان صحیح نیست. رفتارهای افراد بارها باعث متوقف شدن بیجای خودروها شده است. ”
به نظر می رسد برخی رانندگان و عابران پیاده برای محک زدن قدرت های خودروها خودران ناگهان جلوی خودرو می پرند، سعی می کنند دوربین خودرو را بپوشانند و سایر رفتارهای عجیب را نشان دهند. درواقع به نظر می رسد دوربین های خودروهای خودران اوبر بیش ز سایر بخش ها در خطر آسیب عابران و دیگر رانندگان قرار دارند.
میهوفر ادامه می دهد: “ما مردم زیادی را میبینیم که با مشاهده خودروهای خودران اوبر تلاش می کنند به این خودروها آسیب برسانند. بخشی از این رفتار حاصل تلاش برای آزمون و خطا و آشنایی با قابلیت های اوبر است اما گاهی مسافران فراموش می کنند که این رفتارها می تواند به مسافران آسیب برساند.”
به نظر می رسد تا جا افتادن فرهنگ استفاده از خودروهای خودران راهی بسیار باقی است و اوبر تنها شرکتی نیست و نخواهد بود که در این زمینه با مشکل رو به رو است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

دو × دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!