ارزهای دیجیتال وارد شبکه های اجتماعی می شوند

توریست مالزی – گزارش های داخلی فیس بوک حکایت از آن دارند که این شرکت در تلاش است تکنولوژی پرداخت نقدی از طریق سیستم بلاکچین را توسعه دهد. به...
توریست مالزی – گزارش های داخلی فیس بوک حکایت از آن دارند که این شرکت در تلاش است تکنولوژی پرداخت نقدی از طریق سیستم بلاکچین را توسعه دهد.
به گزارش انتخاب، این گزارش می گوید ۵۰ نفر در قالب یک تیم در فیس بوک برای پرداخت نقدی کاربران با ارزهای دیجیتال برنامه ریزی می کنند.
اکنون وقت ان است که بپرسیم؛ آماده ارسال پول مجازی به دوستان فیس بوکی یا واتس اپی خود هستید؟ شاید به زودی بتوانید این کار را انجام دهید چرا که فیس بوک به شدت به توسعه ارزهای دیجیتال علاقه نشان می دهد.
بسیاری از مردم علاقه مند به دنیای فناوری با بلاکچین و سیستم مبادلات ارزهای دیجیتال آشنایی دارند، اما فرصتی برای کار با این سیستم ندارند، اکنون فیس بوک با یک پروژه ۵۰ نفری در حال ساخت یک فناوری است که به کاربران اجازه می دهد پول دیجیتال خود را به دیگران ارسال کنند.
فیس بوک در تلاش است که کلاهبرداری ها و فریب های دنیای بلاک چین را از بین ببرد و برای انتقال پول از روشی ایمن و مفید استفاده کند. به احتمال بسیار زیاد، پروژه فیس بوک شامل یک رمزنگاری می شود که قیمت آن ثابت باقی می ماند. این طراحی به منظور اجتناب از نوسانات بازار ارز دیجیتال است. اتفاقی که برای ارزهایی مثل بیت کوین بارها رخ داده است.
این شرکت در بیانیه ای گفت: “مانند بسیاری از شرکت های دیگر، فیس بوک راه هایی را برای افزایش اهرم قدرت تکنولوژی بلاکچین مورد بررسی قرار می دهد. تیم کوچک و جدید ما در جستجوی برنامه های مختلف است.”
استفاده از ارز دیجیتال برای انتقال پول، یکی از قدرت های فناوری است. در اصل، می توان از آن برای کاهش هزینه های معاملات استفاده کرد. این هزینه ها هنگام تبدیل ارز از یک کشور به کشور دیگر بسیار مهم است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هفت + 19 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!