از این پس با LRT می توانید به میدولی بروید

توریست مالزی – یک پل عابر پیاده ۲۵۰ متری که ۲۰ سال در فکر ساخت آن بودند، سرانجام افتتاح شد. به گزارش استار مالزی – این پل که رودخانه...
توریست مالزی – یک پل عابر پیاده ۲۵۰ متری که ۲۰ سال در فکر ساخت آن بودند، سرانجام افتتاح شد.

به گزارش استار مالزی – این پل که رودخانه Klang و گذرگاه Bangsar-Petaling Jaya را در برگرفته است، به مسافران اجازه می دهد تا با خیال راحت بین ایستگاه های عبدالله هوکوم LRT و KTM Komuter حرکت کنند، این پل محل اتصال KL Eco City به گاردن و میدولی است.

میدولی در سال ۱۹۹۹ افتتاح شد، در همان سال عملیات Kelana Jaya LRT آغاز شد. اما ظاهراً اتصال پل عابر پیاده آخرین چیز در ذهن برنامه ریزان شهر و حمل و نقل بود. پس از آنکه SP Setia Bhd شروع به توسعه KL Eco City کرد که در میانه دره و ایستگاه های قطار واقع شده است، ایده برای اتصال به این مسیر تقویت شد.

افتتاح این پل بدون تبلیغات انجام شد و کاربران از طریق رسانه های اجتماعی این رویداد را با دوستان و همکاران به اشتراک گذاشتند. در یک نظرسنجی که توسط The Star انجام شد، بسیاری از مسافرین هیجان زده در حال بررسی این پل بودند. برخی از آنها از مکان های دور آمده و برخی دیگر از مناظر عکس می گیرند و یا از خود سلفی می گیرند.

این پل ممکن است عادت بسیاری را که در دفاتر اطراف و میانه دره کار می کنند را دگرگون کند. یک مدیر اجرایی به نام مالک گفته است که وی اکنون به طور جدی در نظر دارد با ال آر تی Subang Jaya ، جایی که در آن زندگی می کند، به محل کار خود بیاید زیرا این سفر بدون نیاز به تغییر قطارها، یک سفر یکپارچه خواهد بود.

با توجه به تعداد قابل توجهی از کارمندان اداری و خریداران در منطقه ، این خط ارتباطی وضعیت Kelana Jaya Line را به عنوان پرکاربردترین خط ریلی شهری کشور در نظر گرفته است که به طور متوسط ​​نزدیک به ۳۳۰،۰۰۰ کاربر در هر روز استفاده می کنتد.

پیش بینی می شود که با افتتاح مشاغل و دفاتر بیشتر در این منطقه، علاوه بر رفت و آمد و خریداران بیشتری که با ال آرتی خود را به این منطقه می رسانند، افزایش یابد.

مسیر ارتباطی روزانه از ۶ صبح تا ۱ صبح است، حرکت آخرین قطار LRT حدود ساعت ۱۱:۳۰ شب است.

شما می توانید با Kelana Jaya LRT به ایسنگاه abdullah hukum lrt آمده و از طریق این پل عابر پیاده به مرکز خرید میدولی و گاردن بروید.

پاسخی ارسال کنید

*

*

6 + شش =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!