استیکر متن ترانه آهنگ‌ها به استوری اینستاگرام می‌آید

توریست مالزی – استوری اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این شبکه‌ی اجتماعی است که به‌نظر می‌رسد به‌زودی، میزبان تغییرات جالب و جدیدی خواهد بود. به گزارش زومیت، به‌نظر می‌رسد...
توریست مالزی – استوری اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این شبکه‌ی اجتماعی است که به‌نظر می‌رسد به‌زودی، میزبان تغییرات جالب و جدیدی خواهد بود.
به گزارش زومیت، به‌نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد ویژگی جدیدی به استوری اضافه کند. این ویژگی جدید استیکر متن ترانه است که با اضافه‌کردن آن به استوری، می‌توان متن ترانه را نیز در ویدئوها مشاهده کرد.
این قابلیت را جین منچون با انتشار پستی در توییتر اطلاع‌رسانی کرده است. او در توییتر ویدئویی از آهنگ Never Gonna Give You Up از ریک استلی منتشر کرد که در این ویدئو در استوری، علاوه‌بر آهنگ، نمایش متن ترانه را نیز شاهد بودیم. همین موضوع سبب شد گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی ویژگی جدید اینستاگرام بیشتر شود.
تابستان سال گذشته بود که اینستاگرام قابلیت اضافه‌کردن موسیقی و آهنگ را به استوری‌ها آورد و چندماهی است که ویژگی‌های جدیدی همچون استیکرهای پرسشی ویژه برای پیشنهاد موسیقی در استوری‌ و شمارش معکوس و قابلیت‌هایی برای تعامل بیشتر با کسانی که لایو می‌گذارند، به استوری‌ها آورده است.
استوری اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های این شبکه‌ی اجتماعی است که جای خود را در میان کاربرانش بازکرده است. قابلیت جدید اضافه‌کردن استیکر متن ترانه آهنگ‌ها نیز به‌زودی به استوری‌های اینستاگرام افزوده می‌شود تا مخاطبان بازهم بتوانند از این قابلیت محبوب استفاده کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

10 − 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!