اسپا ویلج در هتل ریتز کارلتون (Spa Village)

اسپا ویلج در لیست لوکس ترین و معروفترین اسپاهای شهر کوالالامپور قرار دارد...
اسپا ویلج در لیست لوکس ترین و معروفترین اسپاهای شهر کوالالامپور قرار دارد و مکانی عالی برای رفع خستگی و تمدد اعصاب افراد پر مشغله ای است که نیاز دارند چند ساعتی را به دور از هیاهوی زندگی شهری و استرس ها به استراحت و شادابی جسم و روح خود بپردازند.
طراحی خاص این اسپا با استخرها و آبنماهای زیبا در میان گل ها و درختان سرسبز فضای آرامش بخش و دلنشین بوجود می آورد که یاد آور دهکده های کوچک در دل طبیعت و جنگل های استوایی است.

خدمات زیبایی و درمانی این اسپا تلفیقی از شیوه های سنتی شرقی با روش های مدرن و امروزی است که با بهره گیری ازبهترین مواد طبیعی محلی و توسط تراپیست های ماهر و کار آزموده به مشتریان ارائه میشود.
خدمات زیبایی مختلف برای هر فرد منحصربفرد است که معمولا پس از مشاوره و بر اساس نیازهای شخصی او تعیین می گردد. مشتریان همچنین میتوانند بر حسب علاقه خود از پکیج های انفرادی یا گروهی این اسپا استفاده نمایند.

ازسرویس های ویژه اسپا ویلج میتوان به درمان سلولیت، اسکراب بدن ترا تیمور، آروماتراپی، حمام بخار و اسکراب ملایم بدن با پاپایا اشاره نمود که با آخرین تکنیک های روز دنیا و با استفاده از بهترین محصولات جهانی مانند برند مشهورسوئدی Kerstin Florian انجام می شود.
اسپا ویلج دارای یک بخش منحصربفرد به نام اتاق Sensory Room می باشد که در آن با استفاده از محرک های حسی مختلف مانند رایحه ها,صداها, محرکهای چشایی و ماساژهای مخصوص سر و پاها, به مشتریان کمک می کنند تا با بهره گیری از حواس پنجگانه خود به آرامشی عمیق و درک جدیدی از دنیای اطراف خود دست یابند.

برای استفاده از خدمات مختلف این اسپا مشتریان باید وقت قبلی خود را حداقل دو هفته زودتر و از طریق تلفن یا بصورت آنلاین رزرو نمایند.

آدرس :۱۶۸, Jalan Imbi, The Ritz-Carlton, 55100, Kuala Lumpur, WP Kuala Lumpur
آدرس وب سایت : http://www.spavillage.com/kualalumpur

spa_village_kl_9waiting-area-2spa-villageThe-Spa-Village-at-Ritz-Carlton-The-Yum-LIst-Monica-Tindall

پاسخی ارسال کنید

*

*

5 × دو =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!