اعتصاب رانندگان کامیون در پنانگ

توریست مالزی – روز گذشته حدود ۲۰۰ عضو از صاحبان کارگاه وسایل نقلیه موتوری پنانگ در جرج تاون اعتصاب کردند. به گزارش د سان دیلی، اگر دولت قادر به...
توریست مالزی – روز گذشته حدود ۲۰۰ عضو از صاحبان کارگاه وسایل نقلیه موتوری پنانگ در جرج تاون اعتصاب کردند.

به گزارش د سان دیلی، اگر دولت قادر به حل و فصل اختلافات بین اتحادیه حمل بار و کامیون داران و بیمه گذاران در مورد مطالبات و سایر موارد مورد اختلاف نباشد اوضاع در پنانگ ممکن است بدتر شود.

در حال حاضر، کامیون داران بطور موقت اعتصاب کرده اند، خدمات یدک کش برای وسایل نقلیه برای کسانی که در حوادث جاده ای دچار مشکل می شوند نیز دچار وقفه شده است.

وزیر کشور گفت: این اعتصاب بر زندگی مردم اثر گذاشته است. دولت با نمایندگان وزارت تجارت داخلی و امور مصرف کننده، اداره حمل و نقل جاده ای و اتحادیه کامیون های حمل بار تماس گرفته است تا راه حلی پیدا کنند. ‘ما می خواهیم وضعیت را بهتر بشناسیم.’

وی گفت: ‘از آنجا که این موضوع مربوط به مطالبات بیمه ای و تعمیر وسایل نقلیه است، ما قدردانی می کنیم از آژانس های مرتبط که به میز مذاکره بازگردند تا راه حلی ارائه دهند تا خدمات کامیون داران برای همه مصرف کنندگان در دسترس باشد.

انجمن صاحبان کارگاه وسایل نقلیه پنانگ در پستی در رسانه های اجتماعی که از آن زمان به بعد ویروسی شده است، گفت که آنها همچنین کارگاه های تعمیر اتومبیل را نیز می بندند.

کورگ کنگ سیاه رئیس انجمن گفت که این اعتصاب به دلیل شکایاتی از قبیل، سلب ضمانت به صاحبان خودرو برای انتخاب کارگاه های غیر پنل، عدم شفافیت در مقررات ضمانت نامه و استاندارد های دوگانه به کار رفته در شرکت های بیمه است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

8 + هشت =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!