اعطای مدال افتخار به مربی ایرانی تیم ملی کاراته مالزی

یوسف عطایی' مربی ایرانی تیم ملی کاراته جوانان و امید مالزی نشان افتخار دولتی مالزی را از 'سری اوتاما حاجی عبدالرجمان عباس' سلطان ایالت 'پینانگ' این کشور جنوب شرق آسیا به دلیل افتخاراتی که برای این کشور در این رشته ورزشی آفریده است، دریافت کرد.
توریست مالزی – ‘یوسف عطایی’ مربی ایرانی تیم ملی کاراته جوانان و امید مالزی نشان افتخار دولتی مالزی را از ‘سری اوتاما حاجی عبدالرجمان عباس’ سلطان ایالت ‘پینانگ’ این کشور جنوب شرق آسیا به دلیل افتخاراتی که برای این کشور در این رشته ورزشی آفریده است، دریافت کرد.

سلطان ایالت پینانگ مالزی در هفتاد و نهمین سالگرد تولدش و در جشنواره ای به این مناسبت به جمعی از مقامات دولتی و افرادی که برای این کشور افتخار کسب کرده اند مدال اعطا کرد و این مربی ایرانی نیز که سال هاست برای ورزش کاراته مالزی فعالیت می‌کند، مدال افتخار و لیاقت کسب کرد.

سلطان این ایالت مالزی پس از اعطای این مدال ها، گفت کسب این مدال ها نشان دهندۀ تعهد فرد فرد این افراد به کشور است و گیرندگان مدال افتخار و لیاقت نقش الگو را برای جامعه دارند.

وی ابراز امیدواری کرد گیرندگان این مدال های افتخار همیشه در تمام زمان ها با احترام و خوب رفتار کنند؛ زیرا مردم همیشه و در همه حال در حال مشاهده و ارزیابی هر گام و سخنان این گروه هستند.

‘یوسف عطایی’ مربی ایرانی تیم کاراته امید و جوانان مالزی نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا پس از دریافت این نشان افتخار، گفت که از سال ۲۰۰۸ تاکنون مربیگری تیم جوانان و امید کاراته مالزی را بر عهده دارد و به دلیل موفقیت های متعدد تیم های کاراته مالزی در این عرصه، از سوی عالی ترین مقام ایالت ‘پینانگ’ مالزی صلاحیت کسب این نشان افتخار را بدست آورد.

وی با اشاره به مسابقات کاراته ‘سوکما’ داخلی مالزی که هر دو سال یکبار با حضور برونئی برگزار می شود، گفت که تیم های کاراته جوانان و امید مالزی در پنجسال گذشته در این رقابت ها مقام نخست را کسب کرده است.

عطایی، مربی ایرانی تیم کاراته مالزی خود سال ۱۹۹۹ قهرمان آسیا بوده و آخرین مدال طلای را در رقابت های کشورهای اسلامی در عربستان که نخستین دوره آن سال ۲۰۰۵ برگزار شد، کسب کرد.

وی همچنین در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ مربی تیم کاراته جوانان و امید ایران بوده و تیم ایران در آن دوره نائب قهرمانی جهان را در ترکیه از آن خود کند و در سال ۲۰۰۷ در مسابقات آسیا قهرمان شود.

این مربی ایرانی همچنین یک سال مربی تیم بزرگسالان عراق را بر عهده داشت و به همراه این تیم توانست در رقابت های کشورهای عربی عنوان دومی را برای عراق به دست آورد.

‘یوسف عطایی’ که تا سال ۲۰۱۸ با تیم ملی جوانان و امید کاراته مالزی قرارداد دارد، گفت که رشته کاراته اکنون در همه کشورهای آسیایی مورد توجه جدی است و به عنوان زنگ تفریح به این ورزش نگاه نمی کنند.

وی همچنین اعلام کرد هفته آینده نیز در رقابت های جنوب شرق آسیا در کوالالامپور و در رشته کاراته به عنوان یکی از پنج مسئول فنی این رشته حضور می یابد.

منبع: ایرنا

پاسخی ارسال کنید

*

*

15 − 13 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!