اعلام برنامه‌های ماه رمضان در مالزی

توریست مالزی – برنامه‌های ماه رمضان ویژه ایرانیان مقیم مالزی از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور اعلام شد. به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات...
توریست مالزی – برنامه‌های ماه رمضان ویژه ایرانیان مقیم مالزی از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ایرانیان مقیم مالزی همزمان با آغاز ماه رمضان با برنامه‌های متنوعی که از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور تدارک دیده‌ شده است، به استقبال این ماه مبارک رفته‌اند.
برگزاری مراسم نمار جماعت، قرائت ادعیه ماه رمضان و سخنرانی کارشناسان دینی از جمله این برنامه‌هاست که در نخستین روز از ماه رمضان، حجت‌الاسلام فرزاد صیادی، از روحانیان اعزامی از کشورمان به تفسیر تربیتی روانشناختی سوره مبارکه ناس پرداخت.
همزمان با این مراسم، برنامه‌های مشابه دیگری در هیأت محبان الرسول(ص) منطقه سردانگ شهر کوالالامپور با حضور جمعی از دانشجویان و ایرانیان مقیم برگزار می‌شود.
همچنین، مراسم شب‌های قدر نیز همچون سال‌های گذشته به صورت متمرکز به میزبانی هیأت مذهبی ایرانیان مقیم مالزی و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی در سالن فرهنگی MCA در شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان با حضور علاقمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار خواهد شد.
مراسم‌های مشابهی در شهرهای جوهور و پیننگ از سوی دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاههای این شهرها دایر می‌شود.

پاسخی ارسال کنید

*

*

1 + 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!