افزایش بی سابقه سفارش دستکش در مالزی با شیوع کرونا

توریست مالزی – شرکت مالزیایی “تاپ گلاو” بزرگترین تولید کننده دستکش در جهان به علت شیوع کرونا با افزایش بی سابقه سفارش تولید رو به رو شده و مدیر...
توریست مالزی – شرکت مالزیایی “تاپ گلاو” بزرگترین تولید کننده دستکش در جهان به علت شیوع کرونا با افزایش بی سابقه سفارش تولید رو به رو شده و مدیر این شرکت نسبت به کمبود جهانی هشدار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه استریت تایمز مالزی به نقل از رویترز ، “لیم وی چای” مدیر اجرایی شرکت تاپ گلاو اعلام کرد که این شرکت ارسال محموله ها را افزایش داده اما به علت رشد بی سابقه تقاضا امکان کمبود وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد سفارش های دریافت شده در هفته های اخیر که عمدتا از اروپا و آمریکا بوده ، تقریبا دو برابر ظرفیت تولید این شرکت بوده و انتظار می رود که کمبود دستکش در بازار ایجاد شود. وی با بیان اینکه برخی مشتریها با هراس سفارش می دهند افزود: مشتری هایی که در ماه ۱۰ کانتینر سفارش می دادند اکنون بطور ناگهانی سفارش خود را به ۲۰ کانتینر افزایش داده اند. وی تاکید کرد: قطعا کمبود وجود دارد. مشتریها سفارشهای خود را ۱۰۰ درصد افزایش داده اند اما ما تنها قادر به افزایش تولید به میزان ۲۰ درصد هستیم از این رو کمبودی به میزان ۵۰ تا ۸۰ درصد وجود دارد.

این شرکت مالزیایی روزانه قادر به تولید ۲۰۰ میلیون دستکش پلاستیکی طبیعی و ترکیبی است و از پنج دستکش تولیدی در جهان یکی تولید این شرکت است. شرکت تاپ گلاو قصد افزایش کارگران برای افزایش تولید را دارد و درحالی که معمولا از کشور نپال کارگر استخدام میکند اکنون به علت محدودیتهای مسافرتی قصد استخدام کارگران بومی مالزیایی را دارد.

این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی روز جمعه هشدار داد که کمبود جهانی لوازم ایمنی و محافظتی شخصی از جمله فوری ترین تهدیدها در برابر تلاش جهانی برای مهار کرونا است.

به گزارش “بنار نیوز” مالزی ، شرکت های تولیدکننده دستکش در مالزی اواخر هفته گذشته از دولت مالزی خواستند که این شرکتها را از محدودیت های اعمال شده در تردد در این کشور مستثنی کند تا بتوانند با کمبود دستکش در بازار جهانی در بحبوحه مبارزه بیمارستانها با ویروس کرونا مقابله کنند. دولت محی الدین یاسین نخست وزیر مالزی محدودیتهای تردد و تدابیر قرنطینه را تا اواسط ماه آوریل تمدید کرده است.

رویترز خاطرنشان کرد که اکنون بیش از ۶۰۰ هزار مورد ابتلا به کرونا در ۲۰۲ کشور و قلمرو در سطح جهان وجود دارد و آمریکا از حیث تعداد مبتلایان از چین پیشی گرفته و بیشترین موارد تلفات کرونا از کشورهای اروپایی گزارش شده است.

پاسخی ارسال کنید

*

*

نه + 3 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!