الهه جوانی مالزی برای حضور در یک پارتی عنوانش را از دست داد + فیلم

توریست مالزی – هانیشا هانی که به تازگی تاج الهه جوانی مالزی را بر سر گذاشته بود، به دلیل حضور در یک پارتی در یک کلاب، عنوانش را از...
توریست مالزی – هانیشا هانی که به تازگی تاج الهه جوانی مالزی را بر سر گذاشته بود، به دلیل حضور در یک پارتی در یک کلاب، عنوانش را از دست داد.
به گزارش نیواستریت تایمز، ویدیوی چند ثانیه ای از حضور هانیشا هانی و دو تن دیگر از شرکت کنندگان در رقابت زیبایی Dewi Remaja 2018/19، در یک نایت کلاب، توجه بسیاری را در شبکه های اجتماعی جلب کرد. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از برند Dewi Remaja (الهه جوانی) خواستند تا برخورد قاطعی با این دختران جوان داشته باشد.
در ویدیوی مزبور، هانیشا و دوستانش یک گیلاس کوچک نوشیدنی در دست دارند که حتی نوع آن مشخص نیست، اما هیاهوکنندگان در شبکه های اجتماعی ، نوشیدنی آنان را الکلی اعلام کردند و خواستار مجازات آنان شدند.
برند Dewi Remaja نیز برای آن که خود را فشار اذهان عمومی برهاند، اعلام کرد که عنوان الهه جوانی را از هانیشا سلب می کند، اما برنده دیگری را نیز جایگزین او نخواهد کرد، زیرا او سزاوار این عنوان بوده است.
از سوی دیگر، هانیشا هانی نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: از همه پوزش می خواهم و می پذیرم که آنچه انجام داده ام، نادرست بوده است. من به تصمیم مدیران برند Dewi Remaja نیز احترام می گذارم، چرا که می دانم این رویداد ممکن بود که وجهه‌ی این برند نیز لطمه بزند. من از آنچه پیش آمده، واقعا پشیمانم.



 

پاسخی ارسال کنید

*

*

چهار × 4 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!