امکان ممنوعیت تجمعات گسترده برای شش ماه تا یک سال در مالزی

توریست مالزی – دکتر نور هشام عبدالله ، مدیر کل بهداشت ، گفت که مالزی حتی پس از برداشته شدن دستور کنترل می تواند ممنوعیت تجمع گسترده برای بقیه...
توریست مالزی – دکتر نور هشام عبدالله ، مدیر کل بهداشت ، گفت که مالزی حتی پس از برداشته شدن دستور کنترل می تواند ممنوعیت تجمع گسترده برای بقیه سال را ادامه دهد. این کار با هدف کنترل بیشتر بیماری کووید – ۱۹ انجام خواهد شد.

همچنین داتوک جمزه معاون وزیر کشاورزی و صنایع غذایی گفت: دولت، تأمین مواد غذایی و فرآورده های کشاورزی در حین فرنطینه (MCO) به دلیل بیماری همه گیر Covid-19 را تضمین کرده است.

وی گفت که دولت اقدامات مختلفی را برای اطمینان از عدم قطع شدن یا شکسته شدن زنجیره تأمین مواد غذایی و محصولات کشاورزی در کشور با اطمینان از اینکه کامیون های می توانند کالا را به موقع تحویل دهند، اعمال کرده است. ‘بنابراین ، دیگر نیازی به نگرانی یا استفاده از خرید هراس یا انبار غذا در منزل نیست’ ،

احمد همچنین اعلام کرد که تاکنون ۴۷ مرکز از ۹۷ مرکز فروش محصولات تازه و کالا در سطح کشور افتتاح شده است تا مردم بتوانند مواد غذایی از جمله سبزیجات ، میوه ، ماهی و مواد غذایی را با قیمت های مناسب خریداری کنند.

پاسخی ارسال کنید

*

*

پنج × 2 =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!