اپلکیشن جدید تاکسی در مالزی

توریست مالزی- یک اپلیکیشن تاکسی جدید وارد بازار شده است که هدف آن پیوند مسافران به حدود ۱۰،۰۰۰ راننده مجاز و بیمه شده در کوالالامپور است. ادعا شده است که اپلیکیشن PICKnGO...
توریست مالزی- یک اپلیکیشن تاکسی جدید وارد بازار شده است که هدف آن پیوند مسافران به حدود ۱۰،۰۰۰ راننده مجاز و بیمه شده در کوالالامپور است. ادعا شده است که اپلیکیشن PICKnGO نرخ های ثابت را در بین سایر مزایا ارائه می دهد. مدیر آن، والری چان، در بیانه ای دیروز اعلام کرد افزایش قیمت ها در لحظات تقاضای بالا مانند ترافیک یا ساعت عجله اعمال نخواهد شد.

او همچنین گفت که این شرکت تنها با رانندگان کار می کند که آموزش های لازم را فرا گرفته اند. او افزود هیچ گونه خطری در ایمنی مسافر وجود ندارد، زیرا خودروها بازرسی می شوند و توسط شرکت های تاکسی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

او همچنین اظهار داشت که یک دکمه SOS در اپلیکیشن برای آرامش خاطر مسافرین وجود دارد. ویژگی های دیگر این اپلیکیشن شامل دسترسی به مشخصات راننده و موقعیت مکانی آن در یک نقشه تعاملی است که مشتری را قادر می سازد تا تقریبا زمانی که تاکسی می رسد، بداند. اپلیکیشن PICKnGO برای سیستم عامل Android و iOS – 7 آگوست راه اندازی خواهد شد و می تواند به صورت رایگان دانلود شود.

منبع: تارنمای رورنامه استار

۲ یادداشت های برای این خبر به شرح زیر می باشد.

پاسخی ارسال کنید

*

*

هجده − یازده =

  • mahdiyeh
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ at ۰۹:۳۶
  • BehnZ
    ۲۲ تیر ۱۳۹۷ at ۲۲:۴۴
  • آخرین اخبار

    زیر آسمان کوالالامپور

    ^
    error: Content is protected !!