اپلیکیشن راهنمای مسافرتی در سفر به مالزی تریپوسو | Malaysia Travel Guide by Triposo

توریست مالزی – یکی از بهترین و جامع ترین برنامه های هوشمند برای اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور بدون شک، اپلیکیشن تریپوسو (Triposo) است. درباره ی این برنامه خیلی خلاصه...
توریست مالزی – یکی از بهترین و جامع ترین برنامه های هوشمند برای اپلیکیشن های کاربردی کوالالامپور بدون شک، اپلیکیشن تریپوسو (Triposo) است. درباره ی این برنامه خیلی خلاصه و کاربردی می توانیم بگوییم که خدمات و برنامه های بسیاری در این برنامه به صورت یکجا جمع شده اند.
اگر مسافر کوالالامپور و یا اصلا هر کجای مالزی هستید با نصب این برنامه به راحتی می توانید تا از بهترین رستوران ها و غذاخوری ها، مراکز خرید و بازارها، بهترین مناطق و لوکیشن ها برای عکاسی، بهترین هتل ها، ایستگاه های مختلف حمل و نقل شهری و عمومی در شهرهای مختلف مالزی و علی الخصوص کوالالامپور، جاذبه ها و موزه ها و همچنین فعالیت های تفریحی که می توانید انجام دهید، مسیرهای پیاده روی و جاذبه های شهری را به صورت دسته بندی شده و یکجا ببنید.
این برنامه واقعا یک برنامه ی راهنمای سفر کامل در مالزی است و اطلاعاتش مرتبا از طرف سرور، به روز می شود و کمترین تغییرات در آن لحاظ می گردد.
خوبی این برنامه این است که در زمانی که به اینترنت متصل شوید، اطلاعات در آن ذخیره می شود و شما می توانید حتی در زمانی که به اینترنت متصل نیستید نیز از آن استفاده نمایید.
نصب و دانلود این برنامه بر روی انواع گوشی های هوشمند میسر است.

منبع: الی گشت

پاسخی ارسال کنید

*

*

4 × پنج =

آخرین اخبار

زیر آسمان کوالالامپور

^
error: Content is protected !!